1

Onderwerp: Eerste taartje..

Hoi,

Na wat cc's, wil ik nu ook gaan proberen om mijn eerste taartje te gaan bakken.
Ik heb de funcakes bicsuit mix besteld, en nu zoek ik nog een lekkere, niet te zware vulling!
Ik wil de taart gaan bekleden met fondant, we zijn niet van die zoetekauwers, dus zoek ik een luchtige vulling die niet te zoet is. Graag 2 smaken..
Heb alle vulling-topic's al doorgelezen maar kom er niet uit! Zeker omdat ik het ook graag makkelijk wil houden.
Dus wie heeft dé tip?  :D

2 Laatst bewerkt door Ivy84 (12-05-2012 10:28)

Re: Eerste taartje..

Ik weet niet of bastonge luchtig is haha denk het niet maar het is zooooo lekker !! Je neemt 6 a 8 bastonge koeken even tot kleine korreltjes mixen, niet helemaal tot poeder en dan 2 lagen met botercreme smeren en daar bovenop de kruimels Bastonge uitstrooien en voila een super lekkere niet al te zoete taart !!

3

Ik heb voor de vulling van mijn eerste taartjes een witte chocolademouse gekocht bij de AH...zijn kleine kuipjes in het koelvak....en 2 lagen met aarbeienconfituur.
was erg lekker luchtig en niet mierzoet.

Bedankt voor de reacties :)!

Ik ben van plan om aan de cake zelf wat citroen rasp en een klein beetje citroen sap toe te voegen. Dan wil ik hem vullen met lemoncurd en mona luchtige toetjes citroen.
Zou dit een lekkere combi zijn of is dit té veel van het goede?

5 Laatst bewerkt door Boska (14-05-2012 22:52)

Baksterinspé schreef:

Ik ben van plan om aan de cake zelf wat citroen rasp en een klein beetje citroen sap toe te voegen. Dan wil ik hem vullen met lemoncurd en mona luchtige toetjes citroen.

Is lekker als je van citroen houdt  :D
Lemoncurd en Mona kwarkcitroentaartpudding is een heerlijke combi.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Boska schreef:
Baksterinspé schreef:

Is lekker als je van citroen houdt  :D
Lemoncurd en Mona kwarkcitroentaartpudding is een heerlijke combi.

Bedankt  :D! Omdat fondant zo zoet is, wou ik de rest wat frisser houden.