Re: bake pops
Waarschijnlijk daarom ook een extra ei.
Er staat ook bij dat je dan een dichtere (zwaardere) cake krijgt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » bake pops
Waarschijnlijk daarom ook een extra ei.
Er staat ook bij dat je dan een dichtere (zwaardere) cake krijgt.
...misschien is dat zwaarder wel beter te vertalen met drogere cake.
heleena. schreef:Ik heb gewoon cupcakemix gebruikt en dat is super.
Een volgende keer zal ik die manier proberen om er wat puddingpoeder in te doen met een ei extra.
..
Als ik zou moeten kiezen voor één van de twee dan koos ik de platen maar ja..ik heb dan liever iets meer dan een hapje in mijn mond als ik toch snoep.Ik heb op youtube een revieuw gezien van iemand die het met puddingpoeder deed, eens even kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=QnL5lpS9 … re=mh_lolzvolgens mij is die poeder om de cake wat sappiger en voller te maken,
Ik zag wel dat je nu bij een pakket er gratis een 2e set bij kreeg met de siliconen vormen, dus 24,95 voor voor 2 sets, dat is wel te doen,
Ik vind 16 maart zo lang wachten ben zo ongedulig
GR
Chantal
Heb net even op Telsell gekeken, want een 2e gratis leek mij ook wel wat, maar volgens mij gaat dat niet over de vorm, maar over de stokjes enz. Weet het niet zeker. Er staat nl extra gratis bakeware, en de vorm wordt bake pop genoemd.
Graag gedaan.
Had jij trouwens al eerder van iemand vernomen dat die maten zo zijn?
Ik zat net even te kijken ook voor Cake mama....vanaf 16 maart dus weer leverbaar...maar zag geen maten staan.
Stond ergens op pagina 4 van dit topic. Werd vermeld als de afmetingen van het blik van Telsell, maar dit lijkt mij niet logisch, omdat de vorm van Telsell geen blik is, en omdat in de siliconevorm van Telsell maar 8 cake pops gaan. Dus had voor mijzelf maar de conclusie getrokken dat hier het blik van Tommy Teleshopping werd bedoeld.
Oké, bedankt.
Er wordt ook zoveel geschreven (ben ik ook debet aan ) en ik had geen zin meer om terug te zoeken.
Ik heb ook het idee dat bij Telsell het om iets anders gaat wat je erbij krijgt...vandaar mijn opmerking dat ik het daar toch een beetje onduidelijk beschreven vind.
Bij Tommy kon je een tweede set erbij bestellen voor ongeveer 19 euro.
Gemiddeld kom je dan uit op 25 euro per set.
...dat heb ik dus gedaan...mijn zus krijgt de tweede set voor haar verjaardag.
Aaargh was ik er uit dat ik die van tommy wilde bestellen, is hij niet meer te vinden op de site!
En de website van telsell is niet echt duidelijk over de prijs en een eventuele 2e gratis.
Zit nu 'gedwongen' naar het vreselijke telsell te kijken. Pfff wat we niet allemaal voor deze hobby over hebben
Bij Telsell komt er ook nog eens € 6.95 verzendkosten, en € 2. 50 garantieservice overheen, wat neerkomt op een totaal van
€ 34. 40 voor 1 set. (waar je dus slechts 8 bake pops tegelijk in kunt bakken) Vind ik veel geld. Ik geloof dat ik nog maar even afwacht. Denk dat hij binnenkort wel bij kijkshops o.i.d komt.
Jaa, ik wilde ook bij tommy bestellen, is het weg!
Echt balen!
Wordt het toch wachten tot de blokker hem ook verkoopt. En anders hebben we pech
http://www.novisell.nl/bake-cake-pops-p … DgodlXSLxQ
Hier wordt ie binnenkort verwacht.
Yeah, dat is goed nieuws.
Nu maar hopen dat het snel is!
Ik heb vandaag de platen binnen gekregen en nu 2 x een bakronde gedaan maar mijn pops komen er niet heel uit. Als ik de plaat open maak breken ze door midden. Ik heb de plaat de 1 keer met boter ingevet, de 2e keer met olie. Normale cakemix gebruikt. Wel precies zoals op de verpakking geen halvering van ingredienten. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik heb vandaag de platen binnen gekregen en nu 2 x een bakronde gedaan maar mijn pops komen er niet heel uit. Als ik de plaat open maak breken ze door midden. Ik heb de plaat de 1 keer met boter ingevet, de 2e keer met olie. Normale cakemix gebruikt. Wel precies zoals op de verpakking geen halvering van ingredienten. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik gebruik ook gewone cakemix onderste plaat gewoon vullen tot de rand. Insprayen met Dr.Oetker uit de supermarkt Als je randen hebt na het bakken, even met een scherp mes iets bijsnijden als ze afgekoeld zijn.
Ik heb het nog een 3e keer geprobeerd, had geen bakspray dus maar eerst in de boter en daarna met meel bestrooid en toen vullen en jawel hoor mijn 1e pops kwamen er uit.
Ga maandag maar eens kijken voor zo'n bakspray en morgen opzoek naar lekkere recepten.
Hoi hoi
Ik heb gisteren een bakepop set gekregen van mijn man, gewoon bij de makro te koop voor € 23,99 excl. BTW dus € 28,55 incl. BTW. Zonder verzendkosten dus!!
Nu heb ik een vraagje, hoeveel mix moet ik er in doen?
groetjes myrthe
Hoi allemaal,
Bij Kijkshop verkopen ze dus de plaat waar het in het allereerste berichtje om gaat:
http://www.kijkshop.nl/product/133065/bake-pops/
Wie kan mij vertellen wat makkelijker is: de elektrische cakepop maker (van Inventum, die roze) of deze plaat?
Alvast bedankt!!
even n vraagje , ik heb nu al 2 keer geprobeerd te bakken , nja dat lukt wel heel goed , mixen vullen enzo
maar als ze dan gaar zijn laat ik ze even afkoelen en probeer dan de bovenkant eraf te halen , en dan gaat het fout want dan heb ik 36 halve bollen .......
ik smeer de holtes in met beetje boter , heb ook bakspray gebruikt ,
2 x verschillende mix , cakemix met puddingpoeder en extra ei , biscuit mix
wat doe ik verkeerd ????
direct de bovenkant eraf halen ivm condens
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » bake pops