Onderwerp: aaaahssepoester
voor mijn nichtje de taart die altijd al had willen maken, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » aaaahssepoester
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor mijn nichtje de taart die altijd al had willen maken, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
gaaaf zeg!! echt heel mooi
ff vraagje: hoe heb je die spelden gemaakt?
Heel mooi gemaakt
gaaaf zeg!! echt heel mooi
dat zijn gewoon met zilverpoeder geduste sateprikkertjes hihi, voor de rest is alles eetbaar!
oooooh, die is supermooi zeg !
Ik ben nooit zo van de prinsessen met die hoofden erop, ik zie daar altijd 'iets' aan...... (sorry voor alle baksters van zulke taarten, maar dat is gewoon niet zo mijn ding, ondanks dat het kunstig is dat je zoiets kunt maken... )
Maar deze is zooooooooo prachtig gedaan, ik hoor de muisjes bijna zingen en 'assepoesie' roepen....!!!
Super!!!! Die wil ik ook ooit nog eens maken..........moet dan wel m'n oppaskindje van een MegaMindy naar een Assepoester praten.........
Super!!!! Die wil ik ook ooit nog eens maken..........moet dan wel m'n oppaskindje van een MegaMindy naar een Assepoester praten.........
zeg je gewoon dat mega mindy undercover moet als assepoester
geweldig!! hoe heb je dat vogeltje aan de taart laten hangen? met een saté prikkertje erin?
prachtig gemaakt
Wollie schreef:Super!!!! Die wil ik ook ooit nog eens maken..........moet dan wel m'n oppaskindje van een MegaMindy naar een Assepoester praten.........
zeg je gewoon dat mega mindy undercover moet als assepoester
Super, mooi, lief, strak dikke
Ik vind hem geweldig!
Oh, wat jammer dat mijn nichtje niet meer in de assepoester fase zit..aantal jaar geleden was ze mega fan!!!
Neemt niet weg dat het een prachtige taart is!!! Chapeau!
Ohhh wauw, wat mooi gemaakt!
Wow, ziet er fantastisch uit!! Super leuke details ook!
leuk hoor, mooi gemaakt. lijkt me erg leuk om te maken.
gr. christa
Leon10e schreef:gaaaf zeg!! echt heel mooi
dat zijn gewoon met zilverpoeder geduste sateprikkertjes hihi, voor de rest is alles eetbaar!
aah dankjewel!
ik heb ook nog nooit een prinsessentaart gemaakt. Deze is echt geweldig. Komt op mijn verlanglijstje.
Helemaal geweldig!
Ik vind hem echt helemaal geweldig.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » aaaahssepoester