1

Onderwerp: suikerparels i.p.v. parelmold

Ik ga binnenkort de communietaart van mijn dochter maken en het is de bedoeling dat daar diverse parelrandjes langs komen. Nu heb ik natuurlijk hier gezocht en ook de parelmold van First Impressions gevonden. Die wil ik wel graag hebben, maar vind hem prijzig.
Zoveel taarten maak ik niet, dus haal het er ook niet zo snel uit als anderen.

Ik zat te denken om suikerparels te gebruiken, maar die ik tegenkom zijn allemaal 4mm...en dat vind ik weer te klein. Dacht zelf aan 8mm. Zijn die te krijgen? Zo ja, weet iemand waar? en weten jullie ook of die dan hard of zacht zijn?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: suikerparels i.p.v. parelmold

Of ze te krijgen zijn weet ik niet, maar wat wel kan is van fondant allemaal kleine balletjes rollen en dan bv een glanspoeder eroverheen. Of als je handig bent met een spuitzak, kun je ze zelf spuiten.

3

Je zou als je zilveren ballen wilt ook voor de colaballen bij de Jamin kunnen gaan.

Of een oproep plaatsen in de vraag en aanbod, 2de kans rubriek hier op de site of je hem even mag lenen van iemand die bij je in de buurt woont.

Hij is inderdaad prijzig, maar zijn geld echt dubbel en dwars waard!

Liefs, Zanoni

4

ooooh, ik ben zo blij. Vertelde mijn man van mijn "probleem" tijdens het intikken van mijn vraag in dit topic....en weet je wat hij zei?....."bestel 'm je", "'t is de communietaart, dan heb je 'm wel zoals je hem hebben wil."

Dusss, bedankt voor jullie antwoorden, maar ik heb de mold besteld. Ik ben zo blij als een kind....

Bianca's bakery

5

deed een van mijn kinderen nog maar de communie.... :s  :lol:

groetjes yvon

6 Laatst bewerkt door "yvonne 72" (10-05-2012 22:15)

maarrree.....Bianca....jij woont wel erg dicht bij mij in de buurt he...???!!!!  ;)  :lol:

groetjes yvon

7

in heerlen heb je de cakehouse, bespaart je ook nog de verzendkosten, weet dat ze dat daar heeft.

8

ik heb ze uitgestoken met de achterkant van een spuitmondje, samen met dochterlief balletjes draaien in bakje met glanspoeder en toen hadden we ook hele gezellige pareltjes ;-)

(hij staat ook op mijn wensenlijstje hoor :o , maar ze waren allemaal mooi en keurig van groote)

9

"yvonne 72" schreef:

maarrree.....Bianca....jij woont wel erg dicht bij mij in de buurt he...???!!!!  ;)  :lol:

Jaaa, idd. Schinveld is zeker dichtbij. Leuk!

Bianca's bakery

10

joci schreef:

in heerlen heb je de cakehouse, bespaart je ook nog de verzendkosten, weet dat ze dat daar heeft.

Dank je wel voor de tip. Heb gelijk het even opgezocht....ik wist het helemaal niet. Super.

Bianca's bakery

11

Zanoni schreef:

Je zou als je zilveren ballen wilt ook voor de colaballen bij de Jamin kunnen gaan.

Die zijn wel erg groot, hoor!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja