Re: Re-make van een Cake Boss taart....
Heel gaaf!
Weer begonnen, net even anders!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Re-make van een Cake Boss taart....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel gaaf!
Wow! Super mooi geworden!
Ondanks het stressen is het een super prachtige taart. Petje af!!
Je ziet daar helemaal niks van!
Supermooi gedaan!!
wow geweldig 
Ik vind hem zo geweldig Anneke!!! Echt sup[er gedaan!
ondanks alles is het een super leuke taart geworden
Cake Boss heeft dus nu concurrentie, want jouw re-make is prima gelukt 
ik vind hem super!
Super 
Cake Boss heeft dus nu concurrentie, want jouw re-make is prima gelukt
Dat is wel heel veel eer
Maar wel gaaf!!!
Super leuke taart, wat een verhaal zeg, ik zou helemaal in de stress schieten als dit zou gebeuren. Maar aan de taart niet te zien hoor dat hij in rap tempo is gedecoreerd, knap gedaan hoor.
Wow, wat een gave taart!
Echt knap om onder zo'n tijdsdruk zo te presteren!

Wauw, hij is super geworden, respect dat je hem zo snel hebt moeten maken en dat hij er toch zó geweldig uit ziet!!! Die bloemen zijn inderdaad wel errug leuk!! Petje af hoor!!!!
Chapeau !!! Echt PRACHTIG. Wat heb jij hard gewerkt zeg!! Ongelooflijk! Hoe krijg je de taarten zo mooi taps lopend?
Hij is enorm gaaf! Jammer en dom dat de vader deze fout maakte 
Een hele mooie taart, en van je gehaast is niks te zien.
Vind het persoonlijk alleen meer een meisjestaart, maar goed dat is mijn mening, zijn ouders zullen het daar wel niet mee eens zijn aangezien ze er zelf voor hebben gekozen.
Een hele mooie taart, en van je gehaast is niks te zien.
Vind het persoonlijk alleen meer een meisjestaart, maar goed dat is mijn mening, zijn ouders zullen het daar wel niet mee eens zijn aangezien ze er zelf voor hebben gekozen.
Ha, ha. Stiekum ben ik het met je eens. Hij staat bij Cake Boss ook tussen de meisjestaarten
. In een iets andere kleurstelling maar ook hierbij geldt dat de kant koning is 
Chapeau !!! Echt PRACHTIG. Wat heb jij hard gewerkt zeg!! Ongelooflijk! Hoe krijg je de taarten zo mooi taps lopend?
Ik heb de cake eigenlijk een beetje uit de losse pols gesneden. Een passend karton boven en maatje kleiner onder en daar 'naartoe' gesneden.
ik had deze toch ff gemist hier,maar meis wat heb je deze knap gedaan
respect
groetjes Carla
Mooi!!!
Nou errug mooi, de volgende keer komen ze bij de cake boss met foto's van jou taarten......
of dat dan ook zo snel kan!?
Complimenten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Re-make van een Cake Boss taart....