1

Onderwerp: Ninjago Kai....

Mijn "vaste klant " Corné wilde dit jaar graag een Ninjago en dan graag de rode want dat is ook zijn lievelingskleur. Om het mezelf eens makkelijk  :9  te maken wilde ik hem in 3-D maken .

Drie vershchillende kapsels gebakken : rond 18 cm , vierkant 20x20 cm en één van 25 x 25 cm . Dit alles in vorm gesneden ; hoofd een stukje afgeplat , lijf een beetje in " lijfvorm"' en de armen en benen uit de 25 cm viekant gesneden . Alles gevuld ; botercréme , aardbeienjam en een laagje banketbakkersroom . Vervolgens afgesmeerd en goed gekoeld .

Nou....en toen begon het : bekleden van dit geheel  :grr:  :grr:  Het was hier gisteren zóó ontzettend vochtig en klef warm dat het bekleden en ware hel was maar....uiteindelijk is het goedgekomen . Tenslotte nog de accesoires van Kai toegevoegd en voilá.....

Corné is hem net met z'n vader komen halen en was er blij en verrast mee !

http://www.mijnalbum.nl/Foto-86QFIABS-G.jpg

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend allemaal !

Carpe Diem !

2

Re: Ninjago Kai....

Kan me heel goed voorstellen dat Corné  blij en verrast was.
Die is echt mooi geworden :thumb:

3

hij is erg leuk geworden

eind mei mag ik een blauwe ninjago maken ( alleen het hoofd )
ben benieuwd of die net zo leuk gaat worden

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Zo, mooi zeg!

super vet!!

6

Erg gaaf!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Heel erg leuk geworden :thumb:

8

Toppertje! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

9

Monique hij is leuk geworden zeg :thumb:

10

gaaf hoor!

Veel liefs Rafaëla

11

nurse schreef:

Monique hij is leuk geworden zeg :thumb:

Ik was er uiteindelijk zelf ook wel tevreden over . In m'n hoofd had ik hem helemaal uitgedacht maar dan moet het er ook nog in de praktijk uit komen hè..

Carpe Diem !

12

:D  :D  :D erg leuk,  :thumb: