1

Onderwerp: [how to] simpele cakepops

Op mijn fb heb ik een korte how to gemaakt, misschien heeft iemand er hier iets aan.


https://www.facebook.com/media/set/?set … amp;type=1


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/582136_352913388105148_152532138143275_960842_1657227770_n.jpg

2

Re: [how to] simpele cakepops

wat zien die er strak uit zeg!! :Y
ik heb ze 2x geprobeerd om te maken,maar elke keer belandden de balletjes in de candymelts,dus ik heb de moed opgegeven. :s
En ik vind dat de melts weer heel snel hard worden,en dus blijven mijn balletjes altijd daar in vastzitten. :mad:  :x
ik heb er al crisco doorheen gemengd,maar dan vind ik de smaak achteruitgaan.
heb het ook al met gewone chocolade geprobeerd,maar dat liep het zelfde af.
ik denk dat ik het maar gewoon bij cc's en taarten moet houden. :Y  :lol:  :lol:  :lol:

groetjes yvon

3

Re: [how to] simpele cakepops

"yvonne 72" schreef:


ik heb ze 2x geprobeerd om te maken,maar elke keer belandden de balletjes in de candymelts

Probeer eerst wat chocolade of candymelts te smelten, puntje van het stokje er door halen en in het bolletje prikken. Nu wachten tot dit uitgehard is. Als het goed is blijft nu het bolletje wel aan je stokje zitten als je hem voor de chocolade of candymelts haalt.

Succes.

4

Re: [how to] simpele cakepops

Waar haal je de chocola? Het ziet er best vloeibaar uit...is dit beter dan de candymelts van wilton?

5

Re: [how to] simpele cakepops

ik gebruik hier de witte chocolade pajets van het bouwhuis, Vind ze erg fijn werken.

6

Re: [how to] simpele cakepops

hmm ok..ik ken het bouwhuis niet maar koop je dat online ofzo?  :o

7

Re: [how to] simpele cakepops

Is inderdaad een online shop. Mag het linkje hier niet plaatsen denk ik, maar als je googled vind je het ook wel  ;)

8

Re: [how to] simpele cakepops

jup heb het gevodnen! :)

9

Re: [how to] simpele cakepops

Ik heb ze ook al 2 maal proberen te maken, de eerste keer werd ik er ook vrij gefrustreerd van omdat de balletjes van de stokjes vielen.
Nu heb ik echter ontdekt dat als je da stokjes al in de balletjes stopt en ze dan zo een half uurtje in de vriezer steekt, de balletjes er niet zo snel afbreken :) Je moet wel zien dat als je ze uit de vriezer haalt, dat je ze er niet allemaal tegelijk uithaalt, omdat het versieren nogal lang duurt (bij mij toch :p) hebben de andere balletjes de kans om terug zacht te worden en dan vallen ze terug van de stokjes. Dus haal er altijd maar een paar uit de vriezer en versier die en haal dan de volgende. Hoop dat iemand iets heeft aan deze tip!