1

Onderwerp: Poedersuiker Sligro?

Weet iemand of Sligro (Haarlem) grootverpakkingen poedersuiker verkoopt? En zo, wat de hoeveelheid en prijs per verpakking is?

Ik bak niet veel en regelmatig, maar toch gaat er aardig wat doorheen met botercreme en frosting maken.

Alvast bedankt!

2

Re: Poedersuiker Sligro?

Hee,

Weet het niet helemaal precies volgens mij 10kg voor 12 euro zo iets  :o

Groetjes

3

Wow, 10 kg, slik, dat wordt bakken, bakken en bakken  :lol:

4

k heb suikerbakkerspoeder bij de sligro gehaald en ik was ook iets van 10 tot 15 euro kwijt voor 10 kilo. Ik dacht ook: wow dat is wel erg veel. Maar ik ben er blij mee! Volgende keer ga ik het weer halen.

Groetjes Puck

5

Bedankt dames, ik ga het gewoon halen (de oliebollen tijd komt er ook weer aan  ;) )

6

Volgens mij heb ik de laatste keer 5 kilo voor ongeveer 7 a 8 euro gehaald.

7

Gisteren geweest. Alleen 10 kg zag ik staan. Suikerbakkerspoeder van Van Gils. 12.50.

Je doet er heel lang mee, het is een stuk voordeliger

8

Is suikerbakkerspoeder fijner dan gewone poedersuiker? Kan ik dit gewoon voor recepten gebruiken waarvoor poedersuiker nodig is?

het is niet fijner, er zit een ander anti-klontermiddel in. bijv het maken van royal icing met meringuepoeder werkt beter met suikerbakkers[poeder dan met poedersuiker. poedersuiker is zetmeel en bij suikerbakkerspoeder glucose het antiklontermiddel.
je kunt het verder gewoon gebruiken voor als poedersuiker :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

Dank je Tirza!
Morgen dus naar Sligro en inladen  :)

11

Inderdaad, 10 kg, maar er zitten in de doos wel 2 zakken van 5 kg, dus misschien wil iemand wel een zak overnemen? Is het "nog maar" 5 kg :)

Groetjes, Conny

12

De poeder suiker gaat hier ook altijd zo snel en eten we een keer pannenkoeken is er geen poedersuiker :'(

Dus dat word ook even naar de sligro :+

Smart critiques, Stupid creates

13

Ha, ha, nou dat probleem heb ik voorlopig niet, want er staat 10 kg in de kast  ;)

14

ik kocht voorheen van die bussen, zaten er 18 in een verpakking voor 10-15 euro.

maar nu gebruik ik suikerbakkerspoeder, werkt veel beter :lol:

Groetjes Christa!

15

toch maar eens naar de sligro kun  je daar ook zonder pasje binnen

16

nee helaas heb je daar echt een pas van nodig.
iemand toevallig enig idee waar ik de suikerbakkerspoeder bij de sligro amsterdam kan vinde?

17

marleentje87 schreef:

nee helaas heb je daar echt een pas van nodig.
iemand toevallig enig idee waar ik de suikerbakkerspoeder bij de sligro amsterdam kan vinde?

Geloof als je voorbij de koekjes/snoep loopt meteen links. (bij de suiker :lol: )