26

Re: Zijn er nog bananen......

Gave taart zeg! Leuke aap ook :thumb:

27

Schitterende taart! Zeer origineel!

28

Wat een ontzettend gave taart!
En inderdaad.....dat 'menneke' valt niet eens op want de rest van de taart is veel te leuk om naar te kijken!  ;)

Groetjes, Angela

29

Wat een geweldig leuke aap!!! (nee, ik zeg geen Diego  :+ )

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

30

een super gave taart met veel verschillende technieken. Om trots op te zijn :Y

Groetjes van Sanni

31

Ooooooh wat ben ik verliefd op die taart!! Vind je 't goed als ik die opsla?? Dan kan ik zoiets maken voor als mijn vriend en ik straks 3 jaar samen zijn...(klinkt raar als ik het zo terug lees :lol: , maar ik heb op onze eerste vakantie na een dagje apenheul een apenknuffel van hem gekregen dus dat vind ik wel een leuk ideetje)
En heb je misschien een howto o.i.d. hoe je hem maakt? Vind boetseren nog steeds moeilijk... :grr:

Echt helemaal wauw!!!

32

Kaleightje schreef:

Ooooooh wat ben ik verliefd op die taart!! Vind je 't goed als ik die opsla?? Dan kan ik zoiets maken voor als mijn vriend en ik straks 3 jaar samen zijn...(klinkt raar als ik het zo terug lees :lol: , maar ik heb op onze eerste vakantie na een dagje apenheul een apenknuffel van hem gekregen dus dat vind ik wel een leuk ideetje)
En heb je misschien een howto o.i.d. hoe je hem maakt? Vind boetseren nog steeds moeilijk... :grr:

Echt helemaal wauw!!!

Tuurlijk mag je 'm opslaan! Leuk!!  :)
Ik heb alleen geen how-to voor je.... Niet verder vertellen hoor, maar eigenlijk doe ik ook maar wat als ik aan het boetseren ben  :shh:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

33

Bedankt voor al die leuke reacties!!  :)  :)  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

34

Sonj@ schreef:
Kaleightje schreef:

Echt helemaal wauw!!!

Tuurlijk mag je 'm opslaan! Leuk!!  :)
Ik heb alleen geen how-to voor je.... Niet verder vertellen hoor, maar eigenlijk doe ik ook maar wat als ik aan het boetseren ben  :shh:

Okee harstikke bedankt!!! Okee nou dan gewoon proberen, het duurt nog een paar maandjes dus heb ik nog even de tijd om te oefenen :)