1

Onderwerp: Mijn 1e keer Dora

https://lh6.googleusercontent.com/-yff6_OWvgco/T3__JfQVakI/AAAAAAAACls/7BI5YvAxY44/s640/DSC00235.JPG
https://lh5.googleusercontent.com/-28ZnWhvpHII/T3__IyHyGxI/AAAAAAAAClw/IHD3vs-ZEiA/s640/DSC00233.JPG

Dit was voor mij de 1e keer dat ik een Dora taart maakte en de 2e keer Hello Kitty. Hoop dat de kleine meid er blij mee is. Was wel heel veel werk zeg :Y

Dank jullie voor het kijken en feedback is altijd welkom :)

2

Re: Mijn 1e keer Dora

Denk dat beide personen hier erg blij van worden! Mooie taarten hoor! :thumb:

3

CJMCJM schreef:

Denk dat beide personen hier erg blij van worden! Mooie taarten hoor! :thumb:

Dank je. Het is voor 1 meisje, voor vandaag en morgen :) (zie naam)

4

Wat een rare naam op van die prachtige taarten  :s , je puzzeltjes zijn super gelukt!

5

Yavahn schreef:

Wat een rare naam op van die prachtige taarten  :s , je puzzeltjes zijn super gelukt!

dank je,ja die naam hoor je niet vaak hè ;)

Cute! Erg netjes gedaan!  :thumb:  :thumb:

T leven is als n taart, t is aan jou wat je dr van maakt!

7

Schattig! Denk dat de ontvangers hier erg blij mee zullen zijn!!

8

Wat een mooie taarten! vind ze erg mooi gepuzzeld! Hoe heb je die ogen van dora gemaakt? Zijn dat gewoon stukjes wit, bruin, zwart en wit op elkaar? Want dan wordt het heel erg dik lijkt me?

En hoe krijg je die vlinders zo mooi 'rechtop' ik heb dat vrijdag ook gedaan, maar ze zakten bij mij steeds weer in elkaar en dan waren ze weer plat...

Keep up the good work! Ze zijn prachtig! :thumb:

9

Heel erg leuk zeg! Mooi gepuzzeld :)

10

Heel erg leuk zeg! Mooi gepuzzeld :)

11

Kaleightje schreef:

Wat een mooie taarten! vind ze erg mooi gepuzzeld! Hoe heb je die ogen van dora gemaakt? Zijn dat gewoon stukjes wit, bruin, zwart en wit op elkaar? Want dan wordt het heel erg dik lijkt me?

En hoe krijg je die vlinders zo mooi 'rechtop' ik heb dat vrijdag ook gedaan, maar ze zakten bij mij steeds weer in elkaar en dan waren ze weer plat...

Dank je wel. De ogen zijn idd laagjes op elkaar,maar dan heel dun uitgerold. De vlinders maak ik een paar dagen van tevoren, dan leg ik ze in een kartonnetje  in een v-vorm en laat dit goed drogen.

12

Adriana69 schreef:
Kaleightje schreef:

Dank je wel. De ogen zijn idd laagjes op elkaar,maar dan heel dun uitgerold. De vlinders maak ik een paar dagen van tevoren, dan leg ik ze in een kartonnetje  in een v-vorm en laat dit goed drogen.

Bedankt voor je uitleg, ga het morgen uitproberen voor de ogen van een paardenpuzzel :)

13

Kaleightje schreef:
Adriana69 schreef:
Kaleightje schreef:

Bedankt voor je uitleg, ga het morgen uitproberen voor de ogen van een paardenpuzzel :)

Succes,gaat je vast lukken. En wel even het resultaat showen hè :Y