Onderwerp: Taart voor mijn ouders!
7mei waren mijn ouders 2 jaar getrouwd! Ik heb toen deze taart gemaakt! Hij is gevuld met bokkepootjescreme en advocaat-chocoladecreme. Afgesmeerd met botercreme.

Feedback is altijd welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor mijn ouders!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
7mei waren mijn ouders 2 jaar getrouwd! Ik heb toen deze taart gemaakt! Hij is gevuld met bokkepootjescreme en advocaat-chocoladecreme. Afgesmeerd met botercreme.

Feedback is altijd welkom!
Hoi,
Leuk taartje hoor en nog gefeliciteerd met je ouders.
Heb je een smoother gebruikt? Ik zie nog wel wat bobbeltjes in de onderste taart. Dat is niet lelijk bedoeld maar als je een smoother gebruikt wordt de taart net wat strakker.
Verder klinkt je vulling heerlijk!
Nog gefeliciteerd met je ouders, ze waren vast blij met een lekkere taart van eigen hand........ 
Hoi,
Leuk taartje hoor en nog gefeliciteerd met je ouders.
Heb je een smoother gebruikt? Ik zie nog wel wat bobbeltjes in de onderste taart. Dat is niet lelijk bedoeld maar als je een smoother gebruikt wordt de taart net wat strakker.
Verder klinkt je vulling heerlijk!
Heej nee ik heb nog geen smoother! Ik zag er eerder niet het nut van in maar nu werkte ik dit keer met veel zachter fondant en ik denk dat ik er toch maar 1 aan moet schaffen;)
Hij is leuk! En idd een smoother is wel "een must" tot die tijd kun je anders ook een ander glad ding gebruiken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart voor mijn ouders!