1

Onderwerp: Ook nieuw hier

Ik ben Bianca en heb mij hier aangemeld omdat ik mijn hobby op een laag pitje ga zetten. Daarom ben ik van plan om het een en ander te verkopen. Moet nog even uitzoeken wat allemaal en ik zal niet alles wegdoen, daar is deze hobby veel te leuk voor!

Ook ben ik nog steeds op zoek naar zo'n mooie Cameo mal dus wie weet wil er wel iemand ruilen.

De taarten die ik hier het afgelopen jaar voorbij het zien komen zijn zonder uitzondering prachtig. Dat niveau zal ik nooit halen en daarom bak ik alleen maar voor familie.

2

Re: Ook nieuw hier

Bianca, daarom heb ik je eerste topic in V&A al verwijderd.

Je aanmelden met als enige doel spullen te verkopen is niet de bedoeling, zie daarvoor ook de regels van de betreffende rubriek.

3 Laatst bewerkt door Bianca68 (10-05-2012 19:23)

Re: Ook nieuw hier

Ik stop niet met mijn hobby hoor, ik ga mijn hobby op een laag pitje zetten. Vanwege priveomstandigeheden.

Ik heb mij eerst netjes voorgesteld en daarna enkel 3 tijdschriften van Mjam Taart aangeboden, meer niet.(dus niet andersom hoor)

En zoals ik al zei in mijn eerste berichtje, het voorstelbericht, ben ik ook op zoek naar een cameo mal. Ik wil dus niet enkel verkopen hoor. ;)