Onderwerp: bbr van rudolph mislukt ?
hoi iedereen.
ik had laatst de bbr van rudolph gemaakt ( het 1e recept)
Maar hij werd klonterig en beetje raar van structuur.....
weet iemand van jullie ene oplossing ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bbr van rudolph mislukt ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi iedereen.
ik had laatst de bbr van rudolph gemaakt ( het 1e recept)
Maar hij werd klonterig en beetje raar van structuur.....
weet iemand van jullie ene oplossing ?
Ik gebruik t recept van de site hier en het is nog nooit mislukt..
Recept van Rudolph ken ik niet..
Had je alles op kamertemperatuur. Meestal gaat iets klonteren als het een, bijvoorbeeld de eieren, wel op kamertemperatuur is en het ander niet.
Ik roep maar wat. Heb zijn recept nog niet geprobeerd, gebruik altijd bbr-mix van cake'n party.
zal dr volgende keer eens op letten... volgens mij was de melk niet op kamer tempratuur.
Kamertemperatuur maakt niet uit zolang je alles maar goed roert en niet te ver doorkookt anders gaat t klonten.
het klinkt alsof je eieren zijn gaan stollen, dus roerei erin.
je moet eerst een beetje van de kokende melk mengen bij je papje van het ei, goed roeren!!!!!!!! en dan dat papje terug in de pan bij de rest van de melk, en goed roeren!!!!!!!!!!!!!!
overigens lijkt me dit meer iets voor bakken en vullen, dus ik meld je even, dan wordt je vanzelf verplaatst
Ik maak van Rudolph altijd het recept voor botercreme met een zakje banketbakkersroom van dr oetker. Die lukt altijd en het is erg makkelijk! En ook erg lekker!
ik verhuis je vraag even naar de juiste rubriek: bakken en vullen.
heb het ook eens gehad en heb toen mijn kom met botercreme in een bakwarm water gezet en toen op nieuw opgeklopt.(staat ook in het boek blz 23)
maar het gaat hier toch over de banketbakkersroom, dus het stadium voordat je de boter erbij doet om botercreme te krijgen? zo niet slaat mijn reactie eerder nergens op
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bbr van rudolph mislukt ?