Re: Het werd weer eens tijd op te posten. 9 stuks
Prachtig, vind ze allemaal even mooi!
Groetjes, Patricia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het werd weer eens tijd op te posten. 9 stuks
Prachtig, vind ze allemaal even mooi!
Mooi zeg, vooral de poeh vind ik geweldig!
Wat een prachtige taarten !
Wat n kijkplezier zeg! 
prachtig 
Prachtig!
Thanks 
dit is werkelijk een supermooi parade.
mijn favo is Winnie; zo'n lief, leuk tafereeltje maar ook de rest is schitterend !!
Zijn echt ontzettend mooie taarten!!!! Ik kan er alleen maar van dromen dat ze bij mij er ooit ook zo uit kunnen komen te zien.
wat een leuke taarten vind vooral k3 heel erg leuk geworden
wat een prachtige leuke taarten 
Schitterende taarten! Vooral ook de oililly.
Ik doe het je allemaal niet na. (Zelfs geen klein beetje.
)
Wow mooi allemaal!
Wat een leuke taarten!!
Ik vind de taarten echt stuk voor stuk plaatjes. Ik vind de oilily taarten ook altijd zo mooi, maar durf er gewoon niet aan te beginnen. Ik ben benieuwd waar je tegen aan liep en wat je nu precies als eerste hebt gedaan. En hoe je die bovenste rand nu doet. Dat lijkt me nl het allermoeilijkste.
ik hoop dat je tijd hebt om het eens uit te leggen.
Dank je wel allemaal!
@ Carina
Oei, dan moet ik even 2 jaar terug in de tijd hahaha.
Even denken
Volgens mij heb ik hem eerst gewoon helemaal, heeeeel dun, bekleed. Toen in de koelkast gezet zodat de fondant hard werd. Toen heel snel nog een laagje eroverheen gelegen en de zijkant golvend weggesneden.
Dit kun je dus niet doen met het vochtige weer van nu hahaha. Dan zijn de taarten zo snel weer nat als je ze uit de koelkast haalt dat het meteen overal vast plakt.
Verder was hij heel simpel en ben ik volgens mij nergens meer tegenaan gelopen. Het gouden randje is met een sugar gun niet moeilijk. Ik heb het randje later pas geschilderd. Sier rand eromheen, stippen erop en klaar
Hopenlijk is het een beetje duidelijk.
Succes ermee!
Leuke parade!
Dank je wel allemaal!
@ Carina
Oei, dan moet ik even 2 jaar terug in de tijd hahaha.Even denken
![]()
Volgens mij heb ik hem eerst gewoon helemaal, heeeeel dun, bekleed. Toen in de koelkast gezet zodat de fondant hard werd. Toen heel snel nog een laagje eroverheen gelegen en de zijkant golvend weggesneden.
Dit kun je dus niet doen met het vochtige weer van nu hahaha. Dan zijn de taarten zo snel weer nat als je ze uit de koelkast haalt dat het meteen overal vast plakt.Verder was hij heel simpel en ben ik volgens mij nergens tegenaan gelopen. Het gouden randje is met een sugar gun niet moeilijk. Ik heb het randje later pas geschilderd. Sier rand eromheen, stippen erop en klaar
![]()
Hopenlijk is het een beetje duidelijk.
Succes ermee!
ach ja, ik zie het!! Ik had niet gezien dat het een topic van 2 jaar terug was. je hebt wel een goed geheugen zeg!!
Bedankt voor de toelichting!
Wauw, wat een supermooie strakke taarten. Hoop dat die van mij ook ooit eens zo strak zullen worden.
Jij zult voor mij ook een voorbeeld zijn. Wat een prachtige taarten en allemaal in verschillende stijlen. Knap hoor.
Wat een prachtige taarten!!
Wow! wat ontzettend strak! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het werd weer eens tijd op te posten. 9 stuks