Onderwerp: Re-make van een Cake Boss taart....
We willen graag voor ons zoontje dat 1 jaar wordt deze taart bestellen maar dan in andere kleuren. Ik open de bijlage en krijg de schrik van mijn leven want het blijkt te gaan om een taart van DE Cake Boss.
Ben de uitdaging aangegaan en heb voor het eerst een cake op deze wijze gesneden en ook de bloemen op stokjes had ik nog niet eerder gemaakt.
Nu was de uitdaging blijkbaar nog niet voldoende want hij was besteld voor maandag 7 mei. Belt zondagmorgen de vader mij op dat hij een vergissing heeft gemaakt en dat zoonlief wel jarig is op de 7e maar dat de visite vandaag 6 mei!!!! komt. En wel om 15.00 uur. Het telefoontje kwam om 13.00 uur
Nu had ik de taart zondagavond bekleed en gestapeld maar de decoraties en vooral die bloemen had ik voor zondagmiddag bedoeld. Heerlijk relaxed freubelen en uitproberen.... Dat kwam er niet van dus met een bloedtempo aan de gang gegaan en met gumpaste gewerkt zodat alles zo'n beetje direct kon uitharden en voor de foto alles in de taart gestoken. Heb ze liggend in een doos meegegeven en zo is het uiteindelijk goed gekomen maar echt leuk en lekker werken is het niet

Prachtige taart!
Goede job Anneke
toppie gedaan
Zij zag het al voor zich: een huis vol visite en geen taart