Re: Mevrouw had nogal wat wensen,
Ben ik blij dat ik een kleinzoon heb
Nou die kunnen der ook wat van met hun wensen hoor
Wat een mooie taart van een lieve oma.
Je kleindochter boft maar.
En gefeliciteerd nog !!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mevrouw had nogal wat wensen,
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben ik blij dat ik een kleinzoon heb
Nou die kunnen der ook wat van met hun wensen hoor
Wat een mooie taart van een lieve oma.
Je kleindochter boft maar.
En gefeliciteerd nog !!!
Geweldig mooi!
Oh wat een echte, heerlijke meisjestaart!!!!
wat een lieffie
grt Carla
Echt heel heel mooi!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.
Hier ook veel leuke reacties gehad en uiteraard weer de vragen: Waarom bak je toch niet voor anderen en dan ben ik meteen je klant, enz.
Ik vind het dan wel weer een compliment maar nee ik doe het toch maar niet.
Wauw, wat een mooie taart! Echt heel leuk, kan er veel inspiratie aan opdoen, bedankt! 
Super, mooi strak, heel netjes 
Schitterende taart, geweldig!!
prachtige taart!!!
heel leuk!
super gaaf!!!!!
Ik sla hem op ter inspiratie!
Helemaal top 
Een piepschuim bal gepakt en daar wit omheen, had een paar pogingen nodig (grrr) Is toch niet echt rimpelvrij.
De taart is echt geweldig mag ik weten hoe groot de piepschuim bal is?
De taart is echt geweldig mag ik weten hoe groot de piepschuim bal is?
Ik moest even uitzoeken maar de bal die ik gebruikt heb is 8cm in doorsnee (Xenos)
nikita14 schreef:De taart is echt geweldig mag ik weten hoe groot de piepschuim bal is?
Ik moest even uitzoeken maar de bal die ik gebruikt heb is 8cm in doorsnee (Xenos)
Heel erg bedankt voor de info kan ik een beetje inschatten hoe de verhouding is Ik vind hem namelijk heel erg mooi en hoop dat ik hem ook een keer mag gebruiken voor inspiratie 
wat een super mooie taart. Je bent een echte super oma 
We delen hier toch alles, dus gewoon opslaan en namaken.
Ik heb ook zoveel taarten van hier bekeken en toen is het dit geworden.
Je taart ziet er super uit, goed dat mijn dochter hem nog niet heeft gezien anders zou ze er ook wel zo eentje willen. Je koets is prachtig.
Mag ik je wat anders vragen. Hoe krijg je je taart zo mooi glad. Als ik mijn taarten heb gebakken draai ik ze om af te koelen. Dan snij ik ze in drie. een randje botercreme op het randje en dan vullen. Maar als ik ze ga bekleden loopt de bovenkant wat af, krijg je dus een ronding ipv plat en dan recht naar beneden. En hoe krijg je ze zo hoog? Bij mij komen mijn taarten er nooit hoger uit als ongeveer 4 a 5 cm
Hoop dat je tijd heb om antwoord te geven, vind je taart er echt super en strak uitzien.
Wat een prachtige taart!
Je taart ziet er super uit, goed dat mijn dochter hem nog niet heeft gezien anders zou ze er ook wel zo eentje willen. Je koets is prachtig.
Mag ik je wat anders vragen. Hoe krijg je je taart zo mooi glad. Als ik mijn taarten heb gebakken draai ik ze om af te koelen. Dan snij ik ze in drie. een randje botercreme op het randje en dan vullen. Maar als ik ze ga bekleden loopt de bovenkant wat af, krijg je dus een ronding ipv plat en dan recht naar beneden. En hoe krijg je ze zo hoog? Bij mij komen mijn taarten er nooit hoger uit als ongeveer 4 a 5 cm
Hoop dat je tijd heb om antwoord te geven, vind je taart er echt super en strak uitzien.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik doe niet echt veel anders dan jij.
Ik gebruik de biscuitmix van Funcakes, doe wat op het pak staat, keer om na het bakken, snij in 3-en, dijkje, vullen, enz.
Ik smoother wel, maar de ene keer lukt dat ook beter dan de andere keer.
Maar als je bovenkant bol staat dan vul je misschien te dik in het midden en als de bovenkant inzakt in het midden dan te weinig. Iets anders kan ik niet bedenken.
Ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.
Succes
lique274 schreef:Je taart ziet er super uit, goed dat mijn dochter hem nog niet heeft gezien anders zou ze er ook wel zo eentje willen. Je koets is prachtig.
Hoop dat je tijd heb om antwoord te geven, vind je taart er echt super en strak uitzien.Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik doe niet echt veel anders dan jij.
bedankt voor je reactie, ga hier eens opletten.
groetjes angelique
Ik gebruik de biscuitmix van Funcakes, doe wat op het pak staat, keer om na het bakken, snij in 3-en, dijkje, vullen, enz.
Ik smoother wel, maar de ene keer lukt dat ook beter dan de andere keer.
Maar als je bovenkant bol staat dan vul je misschien te dik in het midden en als de bovenkant inzakt in het midden dan te weinig. Iets anders kan ik niet bedenken.
Ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.
Succes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mevrouw had nogal wat wensen,