Onderwerp: mijn eerst taartje

Mijn eerst taart met dank aan eritaartje die het super goed uitlegde en eerst dacht ik hij is te slecht om te plaatsen maar van de ander kant ben ik er ook best trots op
groetjes Ramona
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerst taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Mijn eerst taart met dank aan eritaartje die het super goed uitlegde en eerst dacht ik hij is te slecht om te plaatsen maar van de ander kant ben ik er ook best trots op
groetjes Ramona
hij is echt te klein om te zien. tevens kan je foto beter plaatsen door in mijn album op de foto te gaan staan en dan links op link album/foto te klikken. Deze link kan je hier zetten door het een-na-laatste plaatje in de rij hierboven (boven schrijfvak) aan te klikken en de link tussen de 2 img's te zetten.
Hoi ramona, ik probeer je taartje te bekijken, maar kan hem helaas niet zien!!
nee daar was ik ook achter ben aan het proberen hem groter te krijgen maar is mijn eerst keer
Heel knap van je hoor voor je eerste taartje!
Ik hoop dat je net zoveel plezier aan 't "taarten" gaat hebben als ik!
Succes, tot je vlgd taart, gr. Erika 
Mooi...
Heb je daar een uitstekers voor? Voor die mooie kanten rand.?
ja voor die randen heb je een molt van sill maar erg gevaarlijke site want ik werd er heel hebberig van hahahaha
Even hier neergezet voor je, dat kijkt makkelijker

Wat een pracht taartje en een hele mooie mold is dit.
Top gemaakt 
Als dat je eerste taartje is....Dan komen er vast nog hele mooie taarten aan!! Mooi gedaan!
Een heel leuk taartje zeg!
Wanneer je de foto in mijn album bekijkt, zie je links naast de foto: link naar foto/album. Daar klik je op. Vervolgens krijg je een aantal opties. Vink de optie, Foto op website of blog, aan. Dan komen er 2 linkjes onderaan te staan. Je kopieert de link bestemd voor een forum en die plak je in je bericht. Op deze manier hoef je niet aan de link toe te voegen of aan te passen. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Ik zal het ook even in je andere topic zetten.
Hoi Ramona, op deze foto ziet hij er NOG mooier uit!
Knap van je hoor! 
Super lief taartje!
Echt je eerste taart???? Prachtig... Mooi dat kant...

amai, als dat je eerste taart is...
Daar mag je heel trots op zijn! Ik vind hem geweldig!
wat een prachtige eerste taart en wat een prachtige mold. zo mooi dat kant!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerst taartje