26

Re: Lou- Lou gaat de vriezer in

Prachtige taart!

27

Echt een SUPER gave taart :thumb:  :thumb:  :thumb:

28

tjonge jonge, wat een mooie en vrolijke taart, complimenten hoor !!

Welke tips geef jij je klanten altijd mee over invriezen en ontdooien als ik vragen mag??

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

29

Wat een leuke taart zeg?
Mag ik je vragen wat voor doos je daarvoor gebruikt hebt?
Ik neem tenmiste niet aan,dat ze ergens van die mega dozen verkopen waar een stapel van 4 hoog in kan. :D
Of heb je er gewoon de onderkant van de doos onder gedaan en verder met folie ingepakt?
Ben niet nieuwsgierig hoor..... :Y  :shh:  :+

groetjes yvon

30

"yvonne 72" schreef:

Wat een leuke taart zeg?
Mag ik je vragen wat voor doos je daarvoor gebruikt hebt?
Ik neem tenmiste niet aan,dat ze ergens van die mega dozen verkopen waar een stapel van 4 hoog in kan. :D
Of heb je er gewoon de onderkant van de doos onder gedaan en verder met folie ingepakt?
Ben niet nieuwsgierig hoor..... :Y  :shh:  :+

Een taartdoos van 40* 40 cm; taart in de bodem en 2 deksels tegen de zijkanten en dan folie erover. Past precies...alleen niet in de vriezer van de klant... :lol:  :lol:

Zoete groetjes, Marjolein

31

jo-oosie schreef:

tjonge jonge, wat een mooie en vrolijke taart, complimenten hoor !!

Welke tips geef jij je klanten altijd mee over invriezen en ontdooien als ik vragen mag??

Zeg ze altijd de taart in te vriezen met taartdoos en al en dan het liefst nog met een extra plastic zak erover. Vervolgens 24 uur van te voren uit de vriezer in de koelkast en paar uurtjes voor het aansnijden van de taart plastic eraf en uit de koelkast.
Deze klant had dus de taart zonder doos of plastic zo in de vriezer gezet maar het is gelukkig goed gegaan..

32 Laatst bewerkt door "yvonne 72" (08-05-2012 21:17)

maar dan heb je toch voor en achter een stuk open of niet? :think:
of ik ben weer te moeilijk aan het denken. :D
zet je dan 2 dozen met de bodems in elkaar?

groetjes yvon

Hoe krijg je toch iedere keer weer die leuke swirly-achtige print op je taarten..doe je dat met een stempel en dan opspuiten?
Super gave taarten maak je :)

34

"yvonne 72" schreef:

Je vouwt de bodem en 2 deksels; de taart zet je in de bodem en de 2 deksels zet je aan de zijkanten rechtop om de bodem ( ik zet ze altijd even vast met een nietje) De bovenkant, voor en achterkant zijn dan inderdaad open ,maar die maak ik dicht door een stuk plastic inpakfolie over de doos te doen.  hoop dat het duidelijk is, want ik heb geen foto...

35

saskianijhoff schreef:

Hoe krijg je toch iedere keer weer die leuke swirly-achtige print op je taarten..doe je dat met een stempel en dan opspuiten?

Welke print bedoel je???

36

zoete kunst schreef:
"yvonne 72" schreef:

Je vouwt de bodem en 2 deksels; de taart zet je in de bodem en de 2 deksels zet je aan de zijkanten rechtop om de bodem ( ik zet ze altijd even vast met een nietje) De bovenkant, voor en achterkant zijn dan inderdaad open ,maar die maak ik dicht door een stuk plastic inpakfolie over de doos te doen.  hoop dat het duidelijk is, want ik heb geen foto...

Het is nu helemaal duidelijk. :thumb:
Ik had dat ook al in gedachte,maar jij het dus losse dozen en deksels,en ik heb complete dozen,vandaar dat ik vroeg of je 2 dozen in elkaar deed. ;)  :D

groetjes yvon

zoete kunst schreef:
saskianijhoff schreef:

Welke print bedoel je???

Sorry.
Je hebt voor het masker 4 foto's geplaatst met stapeltaarten. Er zit een witte stapel tussen en dan de taart in het midden.

38

saskianijhoff schreef:
zoete kunst schreef:
saskianijhoff schreef:

Welke print bedoel je???

Sorry.
Je hebt voor het masker 4 foto's geplaatst met stapeltaarten. Er zit een witte stapel tussen en dan de taart in het midden.

Dit zijn gespoten icing krullen. Ik spuit altijd met de losse pols, dus niet volgens een vooraf getekend patroon of stempel.

Hij is super mooi!