1

Onderwerp: 3D bert en ernie: hoe maak ik een shirt met streepjes?

hallo allemaal,
voor mijn zoontje wil ik een stapel taart maken met boven op bert en ernie die tegen een kaars in de vorm 2 leunen. Nu vraag ik me af hoe ik voor beide een shirt kan maken met steepjes aangezien je die dus niet gewoon uit 1 stuk kunt boedseren... Ik hoor jullie tips graag!!
gr merlin

Re: 3D bert en ernie: hoe maak ik een shirt met streepjes?

Hoi Merlin,

Ik heb er niet bijzonder veel verstand van maar voor zover ik heb begrepen kun je dit op verschillende manieren doen:

- Je kan eerst het lijfje maken en dan 2 verschillende kleuren er om en om tegenaan plakken (wel eerrst reepjes maken van gelijke breedte)

- Je kan van de 2 kleuren een stuk iets dikker dan je wil hebben uitrollen, reepjes uitsnijden, om en om tegen elkaar aan leggen en dan weer uitrollen, dan komen de repen goed tegen elkaar.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel en dat je er iets mee kan, succes!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Of je schildert de streepjes erop

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

4

ja idd met voedselpennen, of je doet met de sugargun (of knoflookpers) hele dunner sliertjes maken die je er op kan plakken...