1

Onderwerp: Hoeveel cakepops met 1 zak BabyCakes Melts ?

Weet iemand hoeveel cakepops je ongeveer kan dippen in 1 zak Babycakes Melts (inhoud is 400 gram) ?

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

2

Re: Hoeveel cakepops met 1 zak BabyCakes Melts ?

Dat hangt er ook wel van af hoe dik of dun je het maakt en of (en hoeveel) crisco je erdoor doet. Maar ik denk gemiddeld 100 stuks. Maar misschien dat iemand met meer cakepopervaring, zoals Annekehil, het exacter weet. Misschien dat je haar kan mailen.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Ongeveer een 50-60 stuks heb ik r mee gedaan. Met de popcakemaker bolletjes gebakken.
100 nee red ik echt niet.  :s

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Ik heb nog even gekeken in mijn aantekeningen, maar laatst heb ik 1/4 zak gebruikt voor 24 stuks en een tijdje terug had ik 43 stuks uit een halve zak. Maar ik probeer het laagje wel zo dun mogelijk te doen (anders vind ik het te machtig) én ik gebruik een flinke lepel crisco. Anders houd je de 50-60 stuks aan, zoals Gonnie zegt. Dan zit je in ieder geval veilig.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Ok,allemaal heel erg bedankt !

De BabyCakes Melts hebben toch een chocolade-smaak ? Of heb ik dan toch het verkeerde in gedachten ?

6

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor Babycake melts helemaal geen crisco gebruik. Het is al zo dun van zichzelf. Moet ook meestal 2 x dippen omdat anders de cake "doorschijnt".

De roze is aarbeiensmaak, de witte idd chocola ...

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

7

Bedankt !!!!