51

Re: Bruidstaart 6 hoog 7 kwartier in de auto... en het is gelukt :-)

@carien, ik zet al mijn taarten in de koeling ongeacht de vulling. Maar ganache is toch van room gemaakt dus tja.... ik vind het zelf toch een fijner idee, zeker aangezien ik een koelkast heb speciaal voor taarten dus waarom niet  :Y

@danyella, ik sta ingeschreven  ;) dus je gevoel kan kloppen. maar het is echt niet de bedoeling dat ik zo ver weg ga bezorgen. het is dat mijn beste vriendinnetje deze opdracht geregeld heeft dat ik het niet wilde afslaan maar 'even' naar scheveningen kost me een kostbare halve dag zonder mijn dochtertjes  :s

52

jaa jeetje, je rijdt toch langzamer dan normaal.. ben je zo 4/5 uur weg om 'even' een taartje te bezorgen :-)

Maar hoe dan ook: Mooie taart!

Groetjes Daniëlle

53

zwaar onder de indruk van je bakkunsten zeg pfffff.pocahontas

54

@taartenmarie, tussen elke laag cakeboards van ik meen 4 mm dik. van die zilverkleurige. en in totaal 30 stukjes houten dowels. en steeds een flinke klodder royal icing om de volgende laag erop te 'lijmen'.

@carien, ik was nog wat vergeten te beantwoorden zag ik. Eerst steek ik het rondje uit en leg ik op bakpapier. veel tyloselijm erop en superveel glitters totdat echt alles bedekt is. Kwartier laten drogen en voorzichtig overtollig glitters wegvegen met een zachte kwast. Rondje oppakken en zachtjes blazen om losse glitters te verwijderen. dan uitgestoken letter met tyloselijm stevig vastdrukken. et voila
:)

55

@danyella. grappig dat je dat zegt want dat denkt iedereen. Ik rij net zo hard als het mag. hier in zeeland mag je kilometers lang 130 rijden  :D en dat doe ik dan dus ook. Want of die taart nou tegen mijn voorruit zit bij een noodstop met 100 of 130 km per uur maakt echt niets uit. als ie gaat dan gaat ie toch wel...... ik neem wel de bochten en rotondes heel langzaam want daar zitten de grootste gevaren.

56

CindyM schreef:

@carien, ik was nog wat vergeten te beantwoorden zag ik. Eerst steek ik het rondje uit en leg ik op bakpapier. veel tyloselijm erop en superveel glitters totdat echt alles bedekt is. Kwartier laten drogen en voorzichtig overtollig glitters wegvegen met een zachte kwast. Rondje oppakken en zachtjes blazen om losse glitters te verwijderen. dan uitgestoken letter met tyloselijm stevig vastdrukken

:thumb:
ah, met geduld dus.... :s  :o  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

57

Mooie parade, maar je bruidstaart is helemaal top......... :thumb:

58

hahaha jaa dat is nou eigenlijk ook wel weer zo  :lol:

Groetjes Daniëlle

Geweldige parade!! Maar die bruidstaart steelt wel echt de show :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

60

diep respect zeg en dat 6 hoog  :thumb:  :thumb:  :thumb:  jij bent in mijn ogen ff de held van vandaag  ;) ik vond 3 hoog + 2 losse taarten naar Kaatsheuvel al phoe en bij de bochten zei ik tegen mijn man GAS LOS en rustig die bocht in whahaha ,maar 't was goed gegaan
taartgroetjes Carla

Hoi,

Wat een mooie bruidstaart en wat veel lagen, knap hoor. Ook je andere taarten zijn erg leuk.