Re: mega stapelkorting...te lang niet gepost ;-) het zijn er heel wat...
Prachtige taarten! Vind de taart met de Lotus echt super, heel mooi gemaakt 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega stapelkorting...te lang niet gepost ;-) het zijn er heel wat...
Prachtige taarten! Vind de taart met de Lotus echt super, heel mooi gemaakt 
Wat ben ik blij dat ik de taarten al gezien heb op facebook.
Maar als je ze nu achterelkaar ziet is het weer genieten van je taarten.
Prachtig vind ik ze allemaal en ze zijn allemaal netjes en strak afgewerkt.
Vooral de dagmar taart en de taart met het vogelnestje vind ik helemaal super en geweldig. De andere ook trouwens vooral de zen taart deze is ook heel goed gelukt.
Wat ben ik blij dat ik jou heb als maatje tijdens de wedstrijd ik denk dat ik heel veel van je kan leren.
hoi,
Je bruidstaart met topper vind ik erg mooi, maar ook je geschilderde taart is erg leuk. Kun je me laten weten hoe je die hebt gemaakt?
Wooooow, dit is echt prachtig om naar te kijken

Prachtig!!! Stuk voor stuk 
Wauw, echt prachtig.
Ik ben vooral fan van de eerste taart en de vierkante bruidstaart met goud en bruin!! Echt zo mooi!!
Bedankt allemaal voor jullie reacties!!
Het goud wat ik gebruik is golden rose van edable art, net als veel dust met glitter bedoelt ter decoratie
@Saskia, ik heb een keer een workshop taart beschilderen gedaan bij @lice en daar de techniek geleerd, echt een aanrader hoor
@lice, de voorbereidingen in volle gang, de zenuwen gieren al rond haha ik ben ook erg blij dat wij samen een team zijn, het zal hoe dan ook een hele ervaring worden waar we beide ongetwijgeld veel van opsteken!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega stapelkorting...te lang niet gepost ;-) het zijn er heel wat...