Re: Sterres behangtaart ;)
wat een mooie taart echt heel erg mooi . maar mag ik weten hoe jij die letters zo netjes krijg ik krijg ze nooit netjes op de taart
heb jij hier een tip voor 
Opbouwende kritiek is altijd welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sterres behangtaart ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een mooie taart echt heel erg mooi . maar mag ik weten hoe jij die letters zo netjes krijg ik krijg ze nooit netjes op de taart
Hele mooie taart! Leuk verzonnen, mooie kleuren! Ik ben erg benieuwd naar de witte bloemen op de onderste taart, heb je die zelf gemaakt, of is daar een uitsteker voor?
Gr.
Sandra
heel mooi, mooie letters en kleuren! 
Nog gefeliciteerd met jullie dochter Sterre.
En wat heb je een super gave taart voor haar gemaakt
Ik moet er niet aan denken al die letters plakken en zo recht op een lijn, toppie hoor Rianne.
Superleuk! Heel stijlvol ook. Gefeliciteerd met Sterre!!
Je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt met al die letters.......
van harte gefeliciteerd nog
heel persoonlijk en mooi
is de taart; prachtige lintbloemen ook 
ontzettend leuk!!!!
Superleuke taart! en dat behang .... heeft mijn dochter ook, leuk dat je het als inspiratie hebt gebruikt
!
Bedankt voor alle leuke reacties. Even wat antwoorden.
Dankjewel! Ik maak de letters met heeeeeeeel dun uitgerolde flowerpaste, laat ze drogen en dan plak ik ze met een beetje lijm of water op de taart. Ik doe de lijm op de taart, niet op de letter, zodat ie nog een beetje kan schuiven als hij erop ligt. Dan nog een richtlijn, bv de bovenkant van de taart en dan komt alles goed
Ik ben erg benieuwd naar de witte bloemen op de onderste taart, heb je die zelf gemaakt, of is daar een uitsteker voor?
Het is een uitsteker van Lindy Smith
Wat een gave taart!! Heel origineel 
Gaaf ontwerp, zo'n heel persoonlijke taart.
Mooie kleurcombi ook!
supermooi en wat leuk zo'n persoonlijke taart
Wat een onwijs leuke taart!!!! Leuke verzonnen en geweldig uitgevoerd. Mooie bloemen ook op de onderste taart 
Jee wat een ontzettend leuk idee! Echt heel leuk geworden!
Errug mooi. Ook een heel mooie dametje geboetseerd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sterres behangtaart ;)