1

Onderwerp: De verjaardagstaart voor me dochtertje

Morgen vieren wij de verjaardag van onze dochter. Ze word maandag 7 mei 2 jaar.

Ik ben nog niet zolang bezig met taarten maken en na veel lezen hier en heel gehad te hebben aan de tips hier ben ik na veel oefenen tot de verjaardagstaart voor me dochter gekomen.

Het was de bedoeling 2 losse taarten te maken, een van 28 cm en eentje van 20 cm als extra mocht ik tekort komen.

Na het bekleden bedacht ik me ineens dat ik er eventueel ook een stapeltaart van kon maken. Had de spullen er toch voor in huis.
En dit is het resultaat geworden.

Mijn allereerste stapeltaart en ik ben er echt blij mee dat ie zo goed gelukt is ;) Hier een foto van de taart met het "meptaartje" ;)

http://img844.imageshack.us/img844/8909/taartmeptaart.jpg

Uploaded with ImageShack.us

2

Re: De verjaardagstaart voor me dochtertje

Hij is idd heel goed gelukt. Strak hoor!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

3

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje en een hele fijne dag gewenst.
Dat gaat zeker lukken met zo'n TOP taart.
Helemaal goed gemaakt  :thumb:  :thumb:

Ben nu wel erg benieuwd naar de vullingen die je gebruikt hebt.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

4

Ik heb een laagje vruchtenpasta gebruikt (aardbeien) en de 2e laag botercreme met aardbeien patidess aangemaakt. Me dochter is helemaal gek van aardbeien :) vandaar de keuze voor 2x aardbei ;)

Gefeliciteerd! Leuke taart en mepper :D

6

Ah wat een schattige taarten!!! :thumb:

Mij valt alleen 1 ding op, en ik weet niet of je het zelf al gezien heb, maar op de losse taart heeft kitty geen snorharen  ;)

7

Gefeliciteerd met jullie dochtertje.De stapeltaart is echt een schatje!!Mag ik vragen welke letters dit zijn en hoe groot,ik vergis mij altijd met bestellen en dan krijg ik weer de niet gewenste letter thuis :grr: Ik heb de onderste letter maar wil de bovenste :lol:

gefeliciteerd is een leuk taartje geworden

9

Heel mooi! En gefeliciteerd met je dochtertje! Mijn neefje wordt morgen ook 2 jaar  :)

10

Mooie strakke taart!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

11

x-linnie-x schreef:

Ah wat een schattige taarten!!! :thumb:

Mij valt alleen 1 ding op, en ik weet niet of je het zelf al gezien heb, maar op de losse taart heeft kitty geen snorharen  ;)

ja dat viel me gisteravond ineens op, ik miste al wat aan dat taartje maar kon er op een of andere manier niet op komen. Maar was ondertussen al met de grote taart bezig en heb er een aandacht aan besteed en toen schoot het me ineens te binnen. Maar ja hij was al op ;)

12

appeliete schreef:

Gefeliciteerd met jullie dochtertje.De stapeltaart is echt een schatje!!Mag ik vragen welke letters dit zijn en hoe groot,ik vergis mij altijd met bestellen en dan krijg ik weer de niet gewenste letter thuis :grr: Ik heb de onderste letter maar wil de bovenste :lol:

Ik heb de "FMM Alphabet & Numbers Cutter Set" gebruikt ...
volgens mij zijn t deze, ik heb deze hier in t taartenwinkeltje gekocht en dus niet via de webshop.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-133.html

13

MiRoVi schreef:
appeliete schreef:

Ik heb de "FMM Alphabet & Numbers Cutter Set" gebruikt ...
volgens mij zijn t deze, ik heb deze hier in t taartenwinkeltje gekocht en dus niet via de webshop.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-133.html

Bedankt voor je reactie..ga ze zeker bestellen :thumb:

14

Prachtige taart ! En nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje !

Groetjes, Conny

15

Mooie taarten hoor! Zien er heel strak uit!

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)