Onderwerp: Regalice Fondant iemand ervaring?
ik was gisteren met deze bezig,klaar voor taart bekleden,op taart schuurt als gek.is dat normaal bij deze?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Regalice Fondant iemand ervaring?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik was gisteren met deze bezig,klaar voor taart bekleden,op taart schuurt als gek.is dat normaal bij deze?
Ik gebruik (bijna) altijd RegalIce marshmallow naar prima tevredenheid, maar dat viel afgelopen weekend ook zwaar tegen.... superslap en plakkerig! Alsof het veel te vers is ofzo
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=194662
Bij deze taart heb ik echt kunst en vliegwerk moeten uithalen om het over de taart te krijgen! Want ik wilde natuurlijk ook nog een marmereffect erin
Ik gebruik (bijna) altijd RegalIce marshmallow naar prima tevredenheid, maar dat viel afgelopen weekend ook zwaar tegen.... superslap en plakkerig! Alsof het veel te vers is ofzo
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=194662
Bij deze taart heb ik echt kunst en vliegwerk moeten uithalen om het over de taart te krijgen! Want ik wilde natuurlijk ook nog een marmereffect erin
die is leuk en mooi zeg,wat ik vind van regalice dat hebben zo leuke kleuren
Ik heb hem ooit in den beginne eens gebruikt om alle soorten te testen, maar NEE.
Hij ruikt vies, hij smaakt ook niet lekker en ik vond het niet prettig werken.
Ik heb hem ooit in den beginne eens gebruikt om alle soorten te testen, maar NEE.
Hij ruikt vies, hij smaakt ook niet lekker en ik vond het niet prettig werken.
ruikt ind vies raar vind ik.
Dat luchtje verdwijnt na even doorkneden hoor
En bij de marshmallowvariant heb ik er helemaal geen last van
ik heb er ook eens eens een topic over geschreven want ik vond hem inderdaad ook echt heel vies smaken en zuur ruiken en inderdaad na het kneden verdwijnt de geur maar niet helemaal vond ik.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Regalice Fondant iemand ervaring?