Onderwerp: Cakepops voor een Kiningskoppel
Deze cakpops, met Baileys, pure en witte chocoladesmaken, mocht ik maken ter ere van de geboorte van een 'Koningskoppel' of wel een tweeling jongen en meisje
:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops voor een Kiningskoppel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze cakpops, met Baileys, pure en witte chocoladesmaken, mocht ik maken ter ere van de geboorte van een 'Koningskoppel' of wel een tweeling jongen en meisje
:

Wauw! Wat lief! Klinkt ook erg lekker.

Dat klinkt zéker erg lekker
! En ze zien er ook zo lief uit met die lintjes.
Mooi zeg.
Ach, wat leuk. Mooi gefotografeerd, ook!
Heel mooi
En dat klinkt me toch lekker, met Baileys.
Roer je gewoon een scheut erdoor of doe je de Baileys verwerken in de botercreme?
Supermooi, vooral met die strikjes. Ik wil binnenkort ook mijn eerste cakepops gaan maken (samen met de kinderen).
Die zien er mooi uit........ 
Heel mooi
![]()
En dat klinkt me toch lekker, met Baileys.
Roer je gewoon een scheut erdoor of doe je de Baileys verwerken in de botercreme?
Het was de 1e x met Baileys (en zeker niet de laatste
) en ik heb eerst de verkruimelde cake met Baileys gemengd en pas daarna met een Nutella aangevuld omdat ik het wel goed wilde proeven. Ik was bang dat als ik het later zou doen het te nattig zou worden.
Wat een poepie`s!!!!!!
Heel mooi en stijlvol!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops voor een Kiningskoppel