Re: mega stapelkorting...te lang niet gepost ;-) het zijn er heel wat...
Ze zijn allemaal prachtig!
Groetjes Iris
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega stapelkorting...te lang niet gepost ;-) het zijn er heel wat...
Ze zijn allemaal prachtig!
Groetjes Iris
Wauw, wauw, wauw, wauw!!!!!
Wat een prachtige taarten en taartjes allemaal
!
Wow zeg, stuk voor stuk prachtig!
helemaal waaaanzinnig mooi, strak, origineel, netjes gemaakt.
Ik ben bij deze fan van jouw taarten!
Hele mooie taarten en ja in het vervolg sneller hier plaatsen, ons niet zo lang laten wachten.
Ik ben zwaar onder de indruk!!!!!!!!
Wat maak jij mooie taarten zeg! WAUW!!
Ik vind ze echt GEWELDIG, je dolfijn is mijn favorite, ben een dolfijnen liefhebber namelijk.
NIet normaal wat een parade!!!
Stuk voor stuk allemaal, mooi of leuk, super, hartstikke strak, netjes afgewerkt, gewoon helemaal

Jeetje, ik kijk echt mijn ogen uit! Wat kan jij goed schilderen!! Heb je de wereldbol ook geschilderd?
Wat zijn ze geweldig!!! Dat schoolbordje is zo leuk gevonden, maar die tekeningen op de dummie, wauwie, en die southpark taart is zo 'clean', zucht, fijne parade hoor, dankjewel!
Stuk voor stuk fantastisch!
allemaal prachtig
Geweldige taarten parade !!! De Southpark taart vind ik echt een toppertje, echt heel erg leuk gedaan.
Groetjes van Suus
Inderdaad prachtige kunstwerkjes!!
wauwwwwwww...... sprakeloos...
wat een geweldige taarten maak jij.
Die Southpark....kickennnnnn!!!
Maar alle andere taarten zijn al even bijzonder en uniek...toptalentje 
oja nog ff een vraagje... mal van de action die boedha? vertellll....
En nu verheug ik me nog meer op wat jullie zaterdag gaan maken tijdens de Challenge 
Wat een super gave taarten!!! Echt rete-strak en helemaal mooi zeg!!
Wat een prachtige taarten zeg ... ik ben gewoon jaloers hier, ik wou dat ik dat kon 
Ben niet zo gauw meer echt onder de indruk na al dat moois wat hier altijd voor bijkomt, maar het is jou toch echt gelukt
Fantastisch allemaal, ze zijn allemaal netjes en strak en alles lijkt echt goed. Die taart voor de kleuterschool (dagmar stam georienteerd?) is ook echt super. Je hebt echt een groot talent!
Chapeau!!!!
Wat een prachtige taarten!! Dat vogelnestje... wauw!
En die schildering van Dagmar stam (of in ieder geval van haar boeken) is ook super!
Maar eigenlijk vind ik ze allemaal prachtig.
Strakke taarten en erg veelzijdig! Geweldig
Wow, wat mooi!
Vooral die bruidstaarten. Die vierkante met die cc! Maar ook die ronde met die gerbera's. En die bovenste. Ook heel mooi. Maar ook de andere. Die met die gouden strik. Echt allemaal heel erg mooi!!

sodeknetter wat een gave parade

Wat prachtig allemaal 
allemaal geweldig!! echt super gaaf
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega stapelkorting...te lang niet gepost ;-) het zijn er heel wat...