26 Laatst bewerkt door vanessa1982 (06-05-2012 12:14)

Re: Kleine parade

nicole th schreef:
Sweet Carolyn schreef:

Weer een prachtige parade Nicole, en wat een mooie Mindy heb je geboetseerd, knap hoor.
Ik begrijp wat je bedoelt, en daarbij is het forum ook niet meer wat het was.
Misschien moet je weer eens wat van die mooie bloemen gaan maken.

Daar zeg je zo wat ... het is echt niet meer wat het was....., maar toch bedankt dat jij je mening nog geeft!!! ;)

Het forum staat toch los van de fun in taart maken..??
Begrijp me niet verkeerd hoor (en ik wil ook niet tegen schenen schoppen of discussies beginnen ofzo) ik vind het forum erg leuk en weet niet wat jullie bedoelen met 'het is niet meer wat het was' maar het klinkt zo negatief  :/ Deze hobby - en voor sommige beroep - is momenteel gewoon heel erg populair en dus wordt zo'n forum ook drukker (gelukkig toch :) ) en waarschijnlijk anders als voorheen.

Desalniettemin, zeker niet stoppen hoor want ik vind je creaties altijd heel erg mooi!!

27

vanessa1982 schreef:
nicole th schreef:
Sweet Carolyn schreef:

Weer een prachtige parade Nicole, en wat een mooie Mindy heb je geboetseerd, knap hoor.
Ik begrijp wat je bedoelt, en daarbij is het forum ook niet meer wat het was.
Misschien moet je weer eens wat van die mooie bloemen gaan maken.

Daar zeg je zo wat ... het is echt niet meer wat het was....., maar toch bedankt dat jij je mening nog geeft!!! ;)

Begrijp me niet verkeerd hoor (en ik wil ook niet tegen schenen schoppen of discussies beginnen ofzo) ik vind het forum erg leuk en weet niet wat jullie bedoelen met 'het is niet meer wat het was' maar het klinkt zo negatief  :/ Deze hobby - en voor sommige beroep - is momenteel gewoon heel erg populair en dus wordt zo'n forum ook drukker (gelukkig toch :) ) en waarschijnlijk anders als voorheen.

Desalniettemin, zeker niet stoppen hoor want ik vind je creaties altijd heel erg mooi!!

Neen hoor je mag gerust je mening geven hoor!!!
Wat ik bedoel en ik denk Caroline ook (maar kan alleen maar voor mezelf spreken) is dat vroeger de dames meer op elkaar reageerden en mekaar bemoedigden op het forum en nu word er nauwelijks nog gereageerd en dan bedoel ik niet alleen op mijn taarten soms zie ik taarten voorbij komen en dan word er totaal niet op gereageerd dat vind ik jammer je put er zoveel energie uit .Dit was van ons géén negative bedoeling , maar gewoon wat wij ervaren.
Als je ziet dat je topic 1000 x bekeken is en er komen maar 7 reacties op dat is niet leuk  :s
Maar dat staat idd los van het feit dat je het taarten nog leuk vind ja of neen en de ontvanger is steeds reuze blij en dat is wat telt !!!  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

28

prachtige parade!!! Ik hoop toch dat je het plezier weer terug vindt.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

29 Laatst bewerkt door FloordKB (06-05-2012 15:01)

Super mooi weer Nicole!
Vind je Mega Mindy ook geweldig gemaakt, weer is wat anders dan de hardroze versie's. :D

Ik lees nu trouwens dat je denkt aan stoppen.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.
Taarten maken doe ik pas sinds 2010, maar een paar jaar er voor las ik ook met regelmaat mee.
Kwam er toen alleen niet aan toe taartjes te maken, maar het sfeertje was wel heel leuk.
Het is niet alleen dat er zo weinig gereageerd word, maar ik vind ook dat er vaak reactie's ook komen waar van ik denk: "pfff, dat je mekaar zo aan(of toe)spreekt zeg!"
Vaak gaat het nergens over, en ook die eeuwige strijd tussen hobby en beroepsbakkers, bah...
Ik begrijp het helemaal!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

Godallemachtig!!!!!!!!!!!!!!! Wat een prachtige, geboetseerde taarten. Ik sluit me volledig aan bij de rest: gaat een talent verloren als je stopt. Maar ik begrijp het ook wel hoor. Soms heb je het zo druk, dat de lol er wel een beetje vanaf is....... :(
En ik las ook een opmerking over dat het forum niet meer is, wat het was. Nu ben ik pas sinds kort lid, dus ben benieuwd wat je daarmee bedoelt??? Vindt jouw taarten echt helemaal top!!!!!  :thumb:  Ben  gewoon jaloers......

31

Wat een mooie parade weer! Ben helemaal weg van je megamindy, maar eigenlijk ook van Dora...wat een details...wat een werk! En de muziektaart....al die boetseersels!  eigenlijk van allemaal dus!

En ik dacht in eerste instantie, wat ben je zat? Het taarten of het posten? Ik hoop dat je er weer plezier in krijgt of een andere weg vindt waar je blij van wordt!

Groetjes

32

Dank jullie wel dames ;

nicole th schreef:
vanessa1982 schreef:
nicole th schreef:

Neen hoor je mag gerust je mening geven hoor!!!
Wat ik bedoel en ik denk Caroline ook (maar kan alleen maar voor mezelf spreken) is dat vroeger de dames meer op elkaar reageerden en mekaar bemoedigden op het forum en nu word er nauwelijks nog gereageerd en dan bedoel ik niet alleen op mijn taarten soms zie ik taarten voorbij komen en dan word er totaal niet op gereageerd dat vind ik jammer je put er zoveel energie uit .Dit was van ons géén negative bedoeling , maar gewoon wat wij ervaren.
Als je ziet dat je topic 1000 x bekeken is en er komen maar 7 reacties op dat is niet leuk  :s
Maar dat staat idd los van het feit dat je het taarten nog leuk vind ja of neen en de ontvanger is steeds reuze blij en dat is wat telt !!!  ;)

Daar sluit ik mij bij aan.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

34

Ik vind je taarten super! Ik wilde dat ik zoveel talent had  :Y

En inderdaad, er wordt minder gereageerd op het forum. Maar dat doe ik zelf ook  :o  Er wordt soms ook zoveel gepost dat het niet meer bij te houden is  :s

35

Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Het zou zo zonde zijn als jij er mee zou stoppen. Ik ben nog vrij nieuw op het forum (en met taarten maken) maar ben er wel erg blij mee. Ik post niet ontzettend veel maar door dit topic ga ik mijn leven beteren! Please blijf vooral van dat moois maken en plaatsen  O-)

36

Jemig je taarten zijn prachtig. Vooral je mega mindy vind ik gaaf!

37

Ik heb niet één favoriet uit deze parade want ze zijn stuk voor stuk prachtig!! Het zou jammer zijn als je zou stoppen! Ik ken dat gevoel wel want ik heb het bij andere hobby's ook wel eens dat ik denk pff alweer zoiets...
Maar mijn ervaring is dat je het dan zeker na verloop van tijd toch weer op wil pakken! Ik hoop dat je er weer plezier in krijgt, en ik begrijp dat je het ook voor opdrachten doet, maar onthoud ook dat het voor de fun blijft en niets moet!

Succes en ik hoop nog meer van jouw mooie creaties te gaan zien!

38

prachtig!!!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

39

Nicole, ze zijn weer stuk voor stuk prachtig! Stoppen is erg drastisch, misschien gewoon effe de 'pauze' knop gebruiken?

Groetjes, Myriam

40

hele mooie taartjes ben nog maar een week hier op het forum dus jou creaties ken ik nog niet echt maar het zou zonde zijn om te stoppen

41

Misschien wat minder taarten maken en meeer workshops gaan geven om ons te leren hoe je die prachtige boetseersels maakt  :D
Wauw!!

42

dank jullie wel dames voor jullie reacties  ;)

43

Ik was al uitgelogd, maar log speciaal nog even in om te reageren  :D

Wat een PRACHTIGE parade (weer)  ;) !!

Enne.... NIET stoppen hoor!! Als je even een time-out wilt inlassen al dat talent te bundelen in een boek mag dat gerust wat mij betreft, maar helemaal stoppen is geen optie hoor! Je taarten en boetseersels zijn PRACHTIG en je reacties eerlijk en nuttig is mijn mening.  :Y

Ik reageer best veel op taarten (vind ik  ;) ) maar ook echt niet op allemaal hoor, dat zou mijn gezin me niet in dank afnemen  O-) .

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

44

Sonj@ schreef:

Enne.... NIET stoppen hoor!! Als je even een time-out wilt inlassen al dat talent te bundelen in een boek mag dat gerust wat mij betreft, maar helemaal stoppen is geen optie hoor! Je taarten en boetseersels zijn PRACHTIG en je reacties eerlijk en nuttig is mijn mening.  :Y

Ik reageer best veel op taarten (vind ik  ;) ) maar ook echt niet op allemaal hoor, dat zou mijn gezin me niet in dank afnemen  O-) .

Dank je wel Sonja  ;)
Een boek  :think: , neen hoor dat zit er bij mij niet in ... dat laat ik aan anderen over  :Y
Trouwens jou taartjes zijn anders ook niet mis , er zitten wat pracht exemplaren tussen hoor!!! :Y

45

nou, ik vind ze stuk voor stuk allemaal fantastisch!!!  :Y

46

nicole th schreef:
Sonj@ schreef:

Dank je wel Sonja  ;)
Een boek  :think: , neen hoor dat zit er bij mij niet in ... dat laat ik aan anderen over  :Y
Trouwens jou taartjes zijn anders ook niet mis , er zitten wat pracht exemplaren tussen hoor!!! :Y

OEF!! Dit ga ik inlijsten hoor  :D  :P

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

47

Geweldige taarten weer Nicole! Wat knap dat je een smaakvolle Mega Muts  ;) hebt kunnen maken, en die onderste is wauw! Wat een boetseerwerk zit daarin! Jammer als het een moeten wordt, toch een cursusje nee zeggen doen! O-)

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

48

Prachtige parade! zou jammer zijn als je ermee stopt. Ik heb met mezelf afgesproken er maar max 1 per weekend te maken. En heb drukke periodes en rustige periodes...en nu dus een rustige periode en dan merk ik dat ik behoefte heb om iets voor mezelf te gaan maken....

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

49

Wat een mooie taarten zeg....

Jammer dat je de gedachte had om te stoppen, heb je het zo druk dan????
Tijdens een taartenstop inlassen????

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

50

Ik snap je Nicole en Caroline. Ik denk dat dat ook een reden is dat veel mensen naar fb is overgestapt. De reacties zijn niet zoals het was. En het gaat meer met communicatievaardigheden ahahahaahaha  :lol:  Nicole, ik zou echt graag een keer met je willen boetsen  :D of bloemen maken :thumb:

Be in love with what you have