1 Laatst bewerkt door Tigrasas (06-05-2012 17:58)

Onderwerp: Legotaart

Ik moet over een tijdje een Legotaartje maken, en omdat het gisteren toch slecht weer was, ben ik maar vast gaan oefenen aan de hand van dingen die ik op het net had gezien

https://lh5.googleusercontent.com/-SHoiv60anjw/T6arm_qHsxI/AAAAAAAAFuA/AK9xOtBeZdo/s512/Legotaart%25203.jpg

Bekleed met gele fondant, kleine Legoblokjes zijn van marsepein

Vulling: Banketbakkersroom met krokante chocolade, witte chocoladebotercreme en hazelnoot-kokos-rum mousse. Hij smaakte heerlijk, alleen waren de grote cirkels van het grote gele Legoblok niet zo lekker om los op te eten.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Legotaart

Leuk!  Je zou de  gele cirkels ook van cake of  koek kunnen maken, dan worden ze misschien wat lekkerder. :)

3

Leuke taart.

4

Misschien is het ook een leuk idee om er "lego" op te schrijven?
Mooi gedaan!

It's a piece of.. Cake <3

5

Dat idee had ik eerst ook, maar besloot uiteindelijk dat iedereen toch wel weet dat het Lego betreft en het er af te laten

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda