1

Onderwerp: 3D Dora taart

Na een hele poos afwezig tezijn geweest op dit forum (muv af en toe hier even komen spieken voor inspiratie) Eindelijk weer eens een post van mij hahaha.

De vraag was een Dora taart maar aangezien ik er net eentje had gemaakt had ik niet zo'n zin in weer een Dora taart dus heb ik er maar een 3D versie van gemaakt blij dat ze ermee waren . Had nogal moeite met het haar maar is toch nog redelijk goed gekomen  :D
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MDSCWOGF.jpg

Ook nog een Heidi taart gemaakt aangezien ik nog nooit het thema Heidi ben tegen gekomen dus ook geen ideeen dan maar gewoon beginnen en kijken waar het eindigd hhaha Heid boetseren viel nog niet mee en ze ijkt er ook niet echt op :lol: als je het mij vraagt maar de jarige job herkende haar wel :Y 
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KUNZEOEW.jpg

Wat vinden jullie?

Re: 3D Dora taart

Wat zijn ze leuk! Ik vind het hutje bij de Heidi-taart helemaal geweldig  :Y

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

Erg leuke taarten. Heidi is origineel. Ik zou ook niet weten wat ik daar van moet maken, maar ik vind hem geweldig.

4

Wat een leuke taarten zeg.
Vooral de Heidi taart is super.
Ik mag waarschijnlijk voor mijn tante ook een taart maken met het thema Oostenrijk.
En ik wist idd ook niet wat ik daarmee kon doen.
Nu wel dus!! :D
Dank je wel voor de tip,hahaha.
Die berg is dat een blanda?
En dat huisje,welke vorm heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag?

groetjes yvon

5

Wat leuk gedaan weer, vind Dora ook leuk gedaan zo  :thumb:

6

Dank jullie voor de complimenten.

@Yvonne 72: Nee het is geen blanda maar de wondermold en de kleine berg ernaast is ook een wondermold maar dan met minder beslag als nomaal :)
Het huisje is geen vorm maar een wit blok fodant met een driehoek bruin fondant er boven op zelf maken dus, maar niet zo moelijk.

7

Ik heb helaas geen wondermold,maar zou het met een blanda kunnen proberen misschien.
hij zal dan wel ronder zijn denk ik,maar misschien kan ik hem hier en daar een beetje bijsnijden,toch? :D
(bergen zijn nl ook niet perfect van vorm,hahaha)
En dat huisje is idd ook een goed idee om dat van fondant te maken. :thumb:
Thanx voor je uitleg!!!

groetjes yvon