Onderwerp: Borstentaart beetje genante vraag
Kan iemand mij soms uitleggen hoe ik een tepel moet maken moet namelijk een borsten taart maken maar heb eigenlijk geen idee hoe ik die tepel moet maken of althans een mooie
bedankt alvast
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Borstentaart beetje genante vraag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij soms uitleggen hoe ik een tepel moet maken moet namelijk een borsten taart maken maar heb eigenlijk geen idee hoe ik die tepel moet maken of althans een mooie
bedankt alvast
Tepelhof dusten met cacau-poeder! Is het mooiste, vind ik dan.
Ik vind een gedust tepel(hof) ook mooier dan zo'n 'opgeplakte'. In het echt is dit ook niet zo en het ziet er nep uit. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen borstentaart heb gemaakt met een zichtbare tepel omdat ik bang ben dat ik de verkeerde kleur neem om te dusten. Heb tot nu toe alleen 'nette' ( ) borstentaarten gemaakt en daar maak ik helemaal geen tepel omdat je in het echt ook (bijna) nooit de tepel door de kleding ziet.....
Oh ja....de eerste borstentaart was met tepel en dit vond ik dus niet mooi...
Dank je wel dames dus cacao het is maar een klein stukje voor de rest word het een nette borsten taart ik hou er ook niet zo van als je alles kunt zien en klopt wat esther zeg in het echt zie je het ook nooit althans de normale mensen
dan
Ik heb tepels gemaakt met een malletje om bloemen hartjes mee te maken. Twee verschillende maten op elkaar. Dat vond ik een mooi effect geven. Met een iets donkerder gekleurde huidskleur.
ik heb tepels gemaakt en die met water en een kwast goed uitgedunt..zal ff kijken of ik een foto kan vinden die duidelijk is,want ze waren ook niet echt zichtbaar
dit is de foto..hopelijk kan je zien wat ik bedoel..het is wat dunner naar mate het einde. was mijn eerste taart de volgende zou ik proberen het nog wat soepeler over te laten gaan
s6 met je taart ben nieuwsgierig hoe die wordt
dank je wel ik ben zelf ook benieuwd hoe hij word zaterdag is ie te zien
Ik heb gewoon twee kleine bolletjes van huidskleur fondant gemaakt, van dezelfde batch als ik waar ik de taart mee bekleed heb, die bolletjes iets platter drukken en op de borsten positioneren en vervolgens eromheen kleine onregelmatige gaatjes gedrukt in de borst zelf dan en dan ook kleine gaatjes, soms op elkaar gepakt in de bolletjes gedrukt en vervolgens met dust poeder choco, gedust over de met gaatjes bewerkte "tepelhofjes" en de bolletjes....
Dit is de link naar die van mij..
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=186270
Ik heb evt. een close up foto van de borst met die tepel, dus mocht je die willen zien, laat me even weten...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Borstentaart beetje genante vraag