1 Laatst bewerkt door Tanja85 (05-05-2012 16:29)

Onderwerp: Rose, rose, rose....deel 2

Gisteren al de cupcakes geplaatst voor de doop morgen, vandaag de hele middag bezig geweest met de taart. Wilde eerst een klein taartje als verrassing voor erbij maken, maar toen ik ermee bezig was heb ik spontaan besloten er een stapeltje van te maken en dat ziet er gelijk anders uit! Ben erg tevreden, hoewel ik de fondant om het bovenste taartje niet mooi strak kreeg en ging ook scheuren (zooo blij met mijn crisco!!)

Ben benieuwd wat ze er morgen van zeggen, de taart is een verrassing!!!  :shh:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CTMGHAVC.jpg

En met de cupcakes erbij:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MOWZBRHN.jpg
Hier ontbreekt trouwens het vlindertje op de bips van de baby....die was nog niet helemaal uitgehard, maar dacht doe m voor de foto even erop leggen. Helaas sloeg ik m in mijn haast achter de dressoirkast dus nu ligt een nieuwe te drogen  :o

O ja, de bovenste taart is gevuld met hazelnootpasta-creme en de onderste met bonbonbloc-fudge en grove stukken bonbonbloc erdoor.

Bedankt voor het kijken weer!!!
Groetjes Tanja

2

Re: Rose, rose, rose....deel 2

Hartstikke mooi en leuk  :Y  :Y

3

Helemaal te gek  :thumb:

4

Wauw mooi! Super verrassing  :D

5

Wat leuk!

Vind het vlindertje op het babytje echt heel erg schattig!

6

Hele mooie taart en cupcakes. De fudge met Bon bon bloc klinkt heerlijk. Hoe heb je die gemaakt?

Gr.
Sandra

7

Schattig! Mooi hoor.

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

8

Thanks dames!
@sandra: voor de fudge heb ik t recept van de site hier gebruikt en dan de chocola vervangen door gesmolten bonbonbloc. Dan nog wat bonbonbloc in grove stukken gesneden en die erop verspreid.

9

Wat een schatje!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

Prachtig !!

Groetjes, Conny

11

wat leuk! kvind hem prachtig!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

12

vraagje: bonbonbloc, is dat gwoon een blok chocolade?
Als ik dat google dan krijg ik afbeeldingen te zien van chocolade mt verschillende smaken, waarvan ook repen bestaan.
Dus bij bonbonblokvulling, kan ik even niet volgen :o
Ik ben belg, misschien ligt het daaraan!? :lol:

13

oh heel erg mooie taart trouwens!!

14

@ Pink Lady: bonbonbloc is van cote d'or is een reep waar je stukjes vanaf kunt breken. Je hebt er inderdaad diverse smaken in.

15

echt te schattig  :thumb:

16

Tanja85 schreef:

Thanks dames!
@sandra: voor de fudge heb ik t recept van de site hier gebruikt en dan de chocola vervangen door gesmolten bonbonbloc. Dan nog wat bonbonbloc in grove stukken gesneden en die erop verspreid.

Dank je wel! Ik had gezocht op Bonbonbloc, maar dan ga je 'm niet vinden  :nooo .

Gr.
Sandra

17

Tanja85 schreef:

@ Pink Lady: bonbonbloc is van cote d'or is een reep waar je stukjes vanaf kunt breken. Je hebt er inderdaad diverse smaken in.

De bonbonblocvulling is dan met pure chocolade eigenlijk?

18

Pink_lady schreef:

De bonbonblocvulling is dan met pure chocolade eigenlijk?

Ik heb inderdaad de pure variant gebruikt, maar kunt ook andere varianten gebruiken. De stukjes was een combi van melk en puur.

19

Erg leuk zo bij-elkaar de taart en de cc's.......... :thumb:

20

Zo, de taart en cc's zijn gisteren erg in de smaak gevallen! Ze wilde de taart in principe zelfs niet aansnijden, te zonde! Wel jammer, want nu heb ik de bonbonbocvulling niet kunnen proeven...Reden te meer om nog eens te maken.

Echt leuk hoe sommige mensen kunnen reageren! Of ze ze zo had gekocht. En of dit mijn beroep was hahaha 
Dan denk ik: ow, je moet echt eens op het forum gaan kijken, want dit is nog niks hihi.  ;)