Onderwerp: mijn verjaarstaartje met andere bloem want..
omdat in in tijdnood kwam,heb ik toch maar een andere bloem op me eigen verjaardagstaartje gedaan,wilde eigenlijk een pioen doen maar dat redde ik niet.
close-upje
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn verjaarstaartje met andere bloem want..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
omdat in in tijdnood kwam,heb ik toch maar een andere bloem op me eigen verjaardagstaartje gedaan,wilde eigenlijk een pioen doen maar dat redde ik niet.
close-upje
taartgroetjes Carla
Wauw echt mooi. Die bloen zijn echt leuk! hoe heb je die gemaakt?
Wat een mooie aparte bloemen! Erg origineel
Ik ben ook wel benieuwd hoe je deze hebt gemaakt.
Mooi. Inderdaad hoe maak je dat? Maak jij ze met fondant of marsepein?
En natuurlijk, gefeliciteerd met je verjaardag! 
prachtig taartje.
Hele mooie kleuren en die bloem,gewoon WOW!
Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind ook de 'kanten' bloemen aan de zijkant erg mooi!
Wow! ik ben ook heel nieuwsgierig naar hoe je de bloemen gemaakt hebt! en zeker ook die zijkant, heel mooi gedaan!
prachtig zeg en van harte gefeliciteerd 
Nou, deze kunnen prima als alternatief voor de pioenroos, hoor. Je bloemen met de kanten blaadjes op de zijkanten zijn ook al zo leuk. En daar past de "opgestikte" rucheband helemaal bij.
Alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag morgen.
Gr. Erna
Wat een mooi taartje
en alvast een gelukkige verjaardag!!! 
Ziet er weer super uit Carla!! Hoe hoog is je taart wel niet??
Alvast een fijne verjaardag!! Morgen ben je toch jarg??
Van harte gefeliciteerd en wat een mooi taartje heb je gemaakt! Lieve kleurtjes en mooie bloemen. 
Gefeliciteerd met je verjaardag
Wat een lief taartje, ik vind deze bloemen ook heel mooi staan. Fijne verjaardag morgen
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie taart geworden, ik vind je bloemen top; een beetje een kruising tussen rolroosjes en een carnation (sorry weet ff het Nederlandse woord niet)
Wat is hij mooi geworden! hoe kwam je in tijdnood ? stiekem vast eventjes in je verjaardags kadootje gespiekt
gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag! heerlijk om op een zondag jarig te zijn !
liefs Brenda
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie taart geworden, ik vind je bloemen top; een beetje een kruising tussen rolroosjes en een carnation (sorry weet ff het Nederlandse woord niet)
Anjer 
ik heb de bloemen van verschillende dingen een eigen combi gemaakt en het slaat nog aan ook whahahaha,ik zal ergens deze of volgende week
wel ff een nieuwe met foto's maken,hebben jullie erook wat aan ,tis echt makkie en tnx weer al de leuke reaktie's ,had een heerlijke dag en de taart was echt zoooo lekker
,
zo hadden we taart en zo was tie op
,ze wilde gewoon 2x een stuk
of het volgende x ook wat meer kon,dus een grotere taart
taartgroetjes Carla
Wat een lief verjaardagstaartje, en wat een aparte mooie bloem!
Leuk hoor!
En gefelicitaart met je verjaardag!

Ik vind het net anjertjes!
Mooie taart hoor, ennuh... Nog gefeliciteerd!!!!
Ik vind het net anjertjes!
Mooie taart hoor, ennuh... Nog gefeliciteerd!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn verjaarstaartje met andere bloem want..