1

Onderwerp: Hellup

Ik heb donderdag een taart gevuld met botercreme(van mix) en jam en bekleed met marsepein.Maar nu ligt de persoon voor wie hij was plotseling in het ziekenhuis :( nu is mijn vraag kan ik hem vandaag nu nog in de vriezer doen en tzt alsnog weggeven.Ik hoop dat iemand antwoord heeft :Y

2

Re: Hellup

denk wel

3

ja dat kan zeker...je kan het zelfs 3 manden in de vriezer bewaren...als je'm weer eruit haalt wel 1 dag van tevoren in de koelkast laten ontdooien

4

Gelukkig,bedankt voor je antwoord en doe ik de taart in een doos of in een plasticzak of beide?Ben nog niet zolang aan het bakken en heb nog nooit een complete taart in de vriezer gedaan.

5

in een doos is voldoende :)

6

Bedankt!!!Dan ga ik dat NU doen,handig dit forum :thumb:

7

Hmm doos past niet in mn vriezer :s dus toch maar in een plasticzak,op hoop van zegen :D

8

Voor de vriesbrand zou ik wel 2 lagen plastic doen trouwens!
Enne alleen een doos zou ik niet doen, geuroverdracht vind dan veel sneller plaats!

It's just a piece of cake

9

Als je hem in de koelkast gaat ontdooien zou ik hem wel eerst in een kartonnen doos zetten om te voorkomen dat eventueel vocht/condens je taart alsnog aantast, dat zou toch zonde zijn van al je werk!

Een mooie taart opeten is geen zonde, laten bederven wel!

10

Ellen1981 schreef:

Voor de vriesbrand zou ik wel 2 lagen plastic doen trouwens!
Enne alleen een doos zou ik niet doen, geuroverdracht vind dan veel sneller plaats!

Bedankt voor je tip.Heb de taart in dubbele zak gedaan

11

Emsel schreef:

Als je hem in de koelkast gaat ontdooien zou ik hem wel eerst in een kartonnen doos zetten om te voorkomen dat eventueel vocht/condens je taart alsnog aantast, dat zou toch zonde zijn van al je werk!

Jij ook bedankt voor je tip,heb nog nooit een gedecoreerde taart ingevroren dus alle tips zijn welkom.Bedoel je uit de plasticzak halen en dan in doos zetten om te ontdooien?