1

Onderwerp: Striktaart: wat een ellende

Ik moest een striktaart maken drie dagen van te voren te horen gekregen dus dat was al stressen want de strik heeft een paar dagen nodig om uit te harden.
Dat ging dus al niet lekker e de lussen zakte steeds in.
Had gisteren de crematie van mijn schoonvader en had nooit aan nog een taart moeten beginnen.
Alles wat fout kon gaan ging fout en ik heb er 6 uur over gedaan pff..
Gelukkig lijkt het nog ergens op maar erg blij wordt ik er niet van.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S8XPHOQY-D.jpg

2

Re: Striktaart: wat een ellende

Taart en strik zien er goed uit hoor en nog gecondoleerd met je schoonvader.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

Gecondoleerd met je schoonvader.

Aan het taartje is niet te zien dat er van alles fout is gegaan hoor, hij is erg leuk  :Y

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

Hartelijk dank voor de complimenten en het medeleven.  :)

5

Ik vind het ook een mooi, lief taartje! :Y Nog gecondoleerd met je schoonvader. Moeilijk om in zo'n periode een taart te moeten maken, maar je hebt het  :thumb: gedaan.

6

ja dat had ik laatst ook, een taart maken op de overlijdensdag van onze dochter...ik dacht dat dat een mooie afleiding was maar dat viel zwaar tegen en doe ik dus nooit meer. Beter al het verdriet even er uit te laten komen op zo'n dag...
Ondanks alles vind ik dat het een hele mooie taart is geworden.
Sterkte nog!!!

Nou Chennie dat ka ik me voorstellen als het de overlijdensdag van je dochter is.
Dat is natuurlijk nog veel intenser en dan zou ik denk ik helemaal niks meer uit mijn vingers krijgen.

Miranda en Chennie bedankt voor de reacties en het medeleven.
En voor jou Chennie natuurlijk ook heel veel sterkte.
Ik weet niet hoelang het geleden is en heb het zelf gelukkig niet bij de hand gehad maar hoor altijd dat je daar nooit meer helemaal overheen komt en dat geloof ik graag.
Dus ook heel veel sterkte, ook voor de toekomst.

8

Mooi resultaat, ondanks alle narigheid. Sterkte.

Overigens kun je een lussenstrik sneller laten uitharden door hem eventjes op een lage stand in de oven te plaatsen.... maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd, hoor.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Ja ik heb het ook eens ergens gelezen op 50 graden maar wist niet hoelang.
Dat zou voor de toekomst wel eens handig kunnen zijn denk ik.  :Y

10

Ik vind het een super mooi taartje. Sterkte met het verlies van je schoonvader.