1 Laatst bewerkt door CindyM (03-05-2012 12:35)

Onderwerp: 2 bruidsproeverijen. Ik vind ze zo leuk om te doen :-)

Bij deze had ik geen idee wat het bruidspaar wilde, dus heb ik van alles maar wat gedaan om ze een indruk te geven van de mogelijkheden.
http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87564&g2_serialNumber=2.jpg
De smaken:
groen: banketbakkersroom met aardbeienjam
rood lint: frambozenjam met chocoladeganache (dit is hem geworden qua smaak!)
zwart/wit: aangevette slagroom met chocoladeganache
klassiek wit: mona citroenkwarttaarttoetje met lemon curd

En hier wist ik allang wat het bruidspaar (2 heren  :D  en onze beste vrienden) wilde dus heb ik gewoon iets leuks gedaan wat mooi bij elkaar stond. Ziet er toch net nog iets leuker uit dan het rommelige zooitje van bovenstaande proeverij  :lol:
http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=87574&g2_serialNumber=2.jpg
De smaken:
glitterhart: banketbakkersroom, laagje pure chocolade, aardbeienjam (dit is hem geworden qua smaak!!)
strik: frambozenjam met chocoladeganache
rood lint: aangevette slagroom met chocolademousse
hartjes: geen idee  :lol:

2

Re: 2 bruidsproeverijen. Ik vind ze zo leuk om te doen :-)

Leuk deze ik zat net te kijken ik heb er ook twee maar wist eve niet hoe ik het ging doen leuk he

3

echt mooi,ik vind ook leuk proeverijtjes maken zo lief die kleine taartjes altijd zeg.

4

Wat leuk gemaakt,  bedoel je de bovenste foto met rommelig??????? Die vind ik nou juist rustig!!! :D  Maar erg mooi hoor!

Ik zie ook geen rommeltje hoor op de eerste foto :nooo

6

Mooi hoor!
Welke maat is het ronde taartje met de strik? Moet binnenkort ook een proeverij maken (m'n eerste) en wilde ook een strik doen, maar vond ik op een bolletje niet zo handig...

7

ik heb ook vraag die taartje met brede lint is 10 afmeeting van pme?

8

Heel mooi! Ben benieuwd naar je smaken

9 Laatst bewerkt door CindyM (03-05-2012 12:30)

de afmetingen bij alle 8 taartjes zijn de blanda van 12 cm en een ronde van 12 cm (hema, als onderdeel van het kinderbaksetje  :D )).

inmiddels heb ik de pme van 10 cm en zal ik die voortaan gebruiken want die van de hema zijn maar 3 cm hoog en dus komt er veel (heel veel) bakpapier bij kijken om ze mooi hoog te krijgen.

met rommelig bedoelde ik bij de bovenste foto dat het niet één geheel is maar verschillende stijlen met een beetje groen en een beetje rood en klassiek wit staat bij mij gelijk aan 'een rommeltje'  :lol:

en de smaken zet ik even in het starttopic  :)

10

Wat zijn ze mooi! Vind die donkere rode bloem op die bovenste foto echt heel mooi, heb je daar een uitlegje bij??? :o  ik vind het trouwens helemaal geen rommeltje hoor! En ze klinken ook nog errug lekker, is er al een keuze gevallen?

11

mooi gedaan meid....

12

Gaaf zeg!

Wat voor bakvorm heb je gebruikt bij die ronde vormen?

Izacakes: Creëer Aanschouw Kook Eet
https://www.facebook.com/www.izacakes.nl

13

beide proeverijen zien er super uit

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

14

@tieneke; die bloem is naar aanleiding van een howto van kwebbeltje. ik kan het via mijn telefoon nu niet opzoeken maar via de zoekfunctie in de howto rubriek vind je hem vast en zeker  :/