1

Onderwerp: Lieve taart voor een 1 jarige dame!

De dochter van mijn collega wordt morgen 1 jaar! Reden voor een mooie taart vond zij. Ik vind het mooi geworden.
Het meppertje mét strik is uiteraard voor de jarige dame zelf!

Onderste taart is naturelbiscuit + lemoncurd + bbr + citroenkwark
Bovenste taart is chocoladebiscuit + slagroom + kersen + jam + bbr

Meptaartje is biscuit + jam + slagroom + bbr

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O4ONZEZV-D.jpg

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Lieve taart voor een 1 jarige dame!

Heel mooi.

3

mooi echte meisjes kleur :Y

4

Erg mooi!

5

Wat een snoepie zeg!!

6

heel mooi gedaan zeg! mag ik vragen hoe jij hem verpakt? in de koeling met sylofaan en op een mdf plaat komt die van mij ...ik vraag me af moet ik de sylofaan dicht doen helemaal of open een stukje?

7

Wat een schatje  :thumb:

8

creabea schreef:

heel mooi gedaan zeg! mag ik vragen hoe jij hem verpakt? in de koeling met sylofaan en op een mdf plaat komt die van mij ...ik vraag me af moet ik de sylofaan dicht doen helemaal of open een stukje?

Ze hebben de taart opgehaald en ik hem gewoon in een onderdeel van een taartdoos meegegeven. In sylofaan staat erg leuk maar je hebt ook het risico dat het plastic tegen de taart aankomt. Zeker als een taart gaat zweten wordt ie daar niet mooier van. Dus ik vind het zo veiliger en hij werd ook gelijk aangesneden na het ophalen.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

9

Lieve taart