76

Re: [Metamorfose] Ken omgetoverd tot Barbie

Inderdaad precies de juiste maat!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

77

Supergaaf!!!!!

Oh zie het nu pas...hoe slim!!!!

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

79

Frumpje schreef:

We halen deze 'ouwerd' nog eens naar boven  :lol:
kan dit ook met de kitchenaid?  :cool:

Ja, dit kan ook met de kom van KItchenAid. Ik hem hem ingespoten met de bakspray van Dr. Oetker en dan valt hij er zo uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

80

dank je wel! Dat gaan we dan ook maar eens proberen

81

Nou die mold gaat dus ook van mijn verlanglijstje af.. Ik heb wel een Kennie, maar een kom met plastic handvaten. Het is een cooking chef (deze Kennie is voorzien van een inductieplaatje), dus heeft 1 van jullie de ervaring of deze in de oven kan? :grr:

- Deze beginnende bakster wilt meer ervaring!

82

Ik heb helaas (nog) geen Kenwood... maar ik maak de barbie gewoon met een blanda 20cm en daaronder een 20cm rond taartje. Na het stapelen een beetje bijsnijden en voila de barbie past er geheel in!

Maar je barbie ziet er trouwens wel wonderschoon uit, mooi dat achterlijfje zo! :thumb:

83

Haha...grappig. Een taart van mij die ruim 2 jaar geleden geplaatst werd word nog steeds bekeken. Leuk!!!

Volg je hart...want dat klopt!

84

Hihihi ik up deze even, ik mag ook een barbietaart maken en na even speuren vondt ik dit topic weer!!!!. Ik hoop dat de mijne ook zo mooi wordt!!

85

Hihihi ik up deze even, ik mag ook een barbietaart maken en na even speuren vondt ik dit topic weer!!!!. Ik hoop dat de mijne ook zo mooi wordt!!

86

Mamsvandrie schreef:

Geinig dat je 'm even upt. Succes!

Volg je hart...want dat klopt!