1

Onderwerp: Heerlijke vulling??

He bakkersdames,

Bij mij staat op het moment een chocolade bischuit met stukjes chocola  in de oven :9.
Nu maak ik normaal altijd gewone biscuit met als vulling botercreme en viervruchtenjam mijn favoriet!

Maar een keertje wat anders dacht ik, nu wil ik aan jullie vragen hebben jullie een tip voor een heerlijke vulling?

Zelf dacht ik aan banaan caramel vulling ofzo?
heb ook al bij de vullingen gekeken maar wie niet zo goed wat hier bij past om het niet zo'n zware smaak te geven.

Kijk ook altijd cake boss en die maakt ook vaak chocolade bischuit weet alleen niet welke vulling hij er vaak in doet.

bedankt allemaal!

2

Re: Heerlijke vulling??

Bij een choco biscuit lijkt mij dulche du leche erg lekker en dan nog een chocomousse??

hm banaan, caramel en chocola klinkt wel heul erg lekker  :9 , slagroom kan ook als je het lichter wil houden, of chocomousse of... nou ja eigenlijk vind ik bijna alles wel lekker met chocolade  :o

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

4

kersenjam en monchou
bananencreme en karamel
witte chocoladecreme en frambozenjam

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

5

ik heb voor mij dochter haar verjaardag ganache gemaakt van chocolade met kleine stukjes hazelnoot... Laat die afkoelen & opkloppen... Njaaaaaaaaam, super lekker!!

6

bonbon bloc vulling of aangevette slagroom of Monchouvulling