1

Onderwerp: hoe maak ik daar iets moois van...

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag gekregen voor een taart van een 9 jarig meisje. Ze wil graag een groene taart met roze en rode hartjes... Nu vind ik zelf de kleurencombinatie echt verschrikkelijk!!! dus mijn vraag is... welke kleur groen kan ik het best gebruiken en heeft iemand misschien een leuk voorbeeld voor mij???

groetjes Annalies

Proost!

Re: hoe maak ik daar iets moois van...

dat lichte kleurtje groen marsepein van de Xenos :) :) Die zal er erg mooi bij staan!

Te leuk!!!!

3

Kan je niet groen als gras doen bijv. Ik verzin maar iets, haha.

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4

Of juist knal met electric green en dan ook electric pink en rood en wat witte accenten?

5

ik zou idd helderknalgroen en knalroze doen, beetje a la Skunk ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Ik vind het een leuke kleuren combi. Mijn dochters kamer is roze met lime groen. En dan niet fel, maar zacht.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

7

Ja lastig ik zou voor pasteltinten gaan licht houden denk ik. Succes

Zo leuk deze nieuwe hobby!

8

colorblock is in! :Y
Mijn dochter van bijna 15 draagt een felroze jasje op een knalblauwe broek of een fluoriserend oranje shirt op een roze broek. Voor mams even slikken, maar zij vind het leuk en daar gaat het om.

Dus ik zou inderdaad gaan voor zo fel mogelijke kleuren! Dat het pijn doet aan de ogen :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

9

Volgens mij komen de fluoriserende kleuren helemaal in van de zomer! Fel groen en roze zou nog wel kunnen (beetje Doe Maar) maar de rode hartjes..... :think: . Ik zou er iig wel iets van wit bij doen om alles een beetje te 'breken', zeg maar.

10

appeltjes groen en fuchsia is toch niet zo raar?
Lijkt me wel lekker fris eigenlijk

11

dames wat fijn dat jullie je ideeen geven... Groen met roze was idd nog niet het probleem... maar dat rood.... Nog maar even verder brainstormen...

Proost!

12

Rood en groen zijn complementaire kleuren, dat betekent dat ze elkaar versterken. Het kan dan misschien je smaak niet zijn, maar ze passen wel goed bij elkaar (denk maar aan kerst  O-) )

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

13

ja als je kerst rood en groen combineert vind ik het wel kunnen, maar voor een verjaardagstaart.... HAHAHA nou ja zij vraagt, ik maak...

Proost!