Re: Romantische bruidstaart
Wow! Wat een mooie. Een hoop ik ook zulke mooie bloemen te kunnen maken.
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantische bruidstaart
Wow! Wat een mooie. Een hoop ik ook zulke mooie bloemen te kunnen maken.
supermooi!

Prachtig, chique taart! Geweldige kleuren en bloemen. 
Hier word ik echt helemaal vrolijk van!! Ik blijf maar omhoogscrollen! Super met die kleurtjes en die knetterend groene blaadjes, echt geweldig leuke taart!
Echt heel mooi!
Die bloemen....ik wou dat ik het kon!
Wow heel mooi!
Ben altijd beetje ' jaloers' als ik van die mooie witte taarten zie. Als ik wit bekleed, zie ik overal stofjes en plekjes 
prachtig en de bloemen zijn breathtaking mooi

Geweldig!!! Mooie kleuren bij elkaar en hele mooie bloemen!!!
Prachtig!!!!
Mooie bloemen, mooie kleuren, mooi strak, mooie parels, mooie kussen-print, mooie......![]()
![]()
En inderdaad een romatische taart.
Groetjes!
alles wat ik ook wilde zeggen!!
Heel mooi!Heeft echt zo een frisse look!!!
Zooooo mooi!!!. Is er een how to om zulke bloemen te maken 
O heel mooi! Ik hou hier wel van hoor dat romantische! Heel mooi strak en vind je bloemetje heel mooi! Zit er nou een knoopje in het hart van een van die bloemtjes? Leuk idee! 
O heel mooi! Ik hou hier wel van hoor dat romantische! Heel mooi strak en vind je bloemetje heel mooi! Zit er nou een knoopje in het hart van een van die bloemtjes? Leuk idee! 
mooie taart zeg! misschien een hele domme vraag maar hoe maak je die bolletjes op de zijkanten zoals op je bovenste taart?
groetjes!
Wat een schatje!
@ Loensje Domme vragen bestaan toch niet
Ik heb deze parels met royal icing gespoten. Eerst het patroon uitgezet zodat alles goed verdeeld is en je lekker door kan gaan.
Verder is een how-to niet echt nodig. Het is vooral veel frillen en veinen en dusten en prutsen met uitstekers als 5-petal, hortensia en anjer.
Prachtige taart, die bloemen zijn ook

Heeeel erg mooi
!
Ik vind alles prachtig: de taart, de bloemen en de foto's!

jahahaha daar is ze weer
,maar vind um ook weer zooooo WAANZINNIG MOOI
dus moet ik ff reageren
toppy weer Anneke
groetjes Carla
Wat een plaatje! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Romantische bruidstaart