Onderwerp: Diverse Taarten
Afgelopen maand mocht ik een aantal taartjes maken, helaas door de drukte heb ik mijn foto's niet eerder kunnen plaatsen.
Hoop dat jullie ze leuk vinden en bedankt voor het kijken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diverse Taarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen maand mocht ik een aantal taartjes maken, helaas door de drukte heb ik mijn foto's niet eerder kunnen plaatsen.
Hoop dat jullie ze leuk vinden en bedankt voor het kijken!

Mooie strakke taarten maak je. Mijn favoriet is dat watertrappende meisje. Ik vind het idee heel leuk, je spandoek heel origineel en helemaal af met die enkele waterdruppels. Heel leuk gedaan.
Tieneke
Wow wat mooi!!
Heel erg mooie taarten!! Ik vind inderdaad het zwemmende meisje erg leuk! Maar ik vind je Woezel en Pip taartje ook erg lief en mooi geworden!
Wauw!!! Heel erg mooi! Allemaal!!!!

`wat een superleuke, strakke taarten! 
Stuk voor stuk allemaal even mooie taarten. Boetseren, puzzelen het gaat je allemaal even goed af en ik vind je taarten superstrak!
De Woezel en Pip vind ik de leukste die ik tot nu toe heb gezien, maar je Sarahtaart vind ik ook heel erg leuk!
Gr.
Sandra
Wat een mooie rij met taarten, lekker strak ook!
Wat een mooie rij met taarten, lekker strak ook!
Ik heb geen voorkeur...vind ze allemaal even mooi. Netjes afgewerkt. Dank je wel voor deze parade.
leuk zeg!
Ik vraag me af welke mold dat is voor de kleine strikjes....
en scrolt nog maar een keer omhoog...wat een details zeg ik blijf omhoogscrollen!! Vind idd het zwemmende meisje erg leuk, maar ook vooral de laatste met die diertjes! Dat zwemmende nijlpaard geweldig!
wat een gave taarten
Mooie parade! Wat kun jij mooi puzzelen, je Woezel en pip taartjes zijn super, maar ook je boetseren is top!
Super mooie parade!
super mooi die taarten 
Mooi strak, vind ze eerlijk gezegd allemaal even mooi...

Prachtig! Stuk voor stuk hebben ze iets origineels!
Heel knap! 
ik vind ze fantastisch.
mijn favoriet is de cars taart en de jungle taart. mooi en origineel.
Ooooo doe Woezel & Pip's zijn leukkkkkkkkk
De rest ook hoor 
Wat maak jij mooie taarten!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diverse Taarten