1

Onderwerp: Lekker fleurig

Begon wat moeizaam. Oud collega vroeg of ik een opdracht kon overnemen, maar ging allemaal wat stroef. Dus niet echt zin in eigenlijk, maar toen bleek dat ik de bruid van vroeger ken.... (heb haar ooit toen ze vier jaar was op zwemles gehad.... Ja dan besef je dat je ouder wordt  :grr: ) Dat maakt het toch weer een beetje anders... Helaas komt op de foto niet helemaal alles goed over. Het ging dus om een klein aansnijtaartje, gevuld met frambozenjam, vanillebcr en frambozen. Met daarbij 90 cc's. De cc's moesten in 4 verschillende thema's. Voor het eerst met de duifjesuitstekers, eerlijk gezegd was ik er niet zo blij mee!
In het taartje komen alle thema's van de cc's weer terug. De bloem met diamant side als inlay, de paarse rand is met de impressiemat bloemen bewerkt (helemaal niet te zien...) en dan de duifjes op draad. Beetje gek, maar ik merk dat ik niet veel stress heb voor de opdracht, maar het bezorgen op locatie...... Dat is dus echt niet mijn ding.... Gelukkig was manlief zo lief om mee te gaan!

Oja voor het eerst met marsepein (niet echt enthousiast)....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JT7VZPWL.jpg

Enjoy!

2

Re: Lekker fleurig

het klinkt prachtig, maar helaas zijn je foto's net te klein zo samen in 1 plaatje, om het goed te kunnen zien ;)

Groetjes, Conny

3

:thumb: mooie kleurtjes bij elkaar.
Altijd jammer dat impressies enzo zo slecht op de foto te krijgen is :s

Dat bezorgen dat lijkt me ook een heel ding idd :think: ik mag in juni, brrrr :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Wat een mooi geheel zeg! Heb je ook een close upje van de cupcakes?