1

Onderwerp: een lekkere fruitige vulling? ikzelf ben voor de mokka en vanille BC

ik vind dit echt heel moeilijk; zelf hou ik helemaal niet zo van fruittaarten;
ik ben voor de mokka'tjes; javanais en dat soort dingen.

voor het lentefeest van men zoon zondag; maak een stapeltaart; de onderste met mokka MBC :)
en de bovenste wil ik voor de fruittaartliefhebbers maken...  maar wat is nu echt een lekkere combinatie om mee te vullen? die mensen eten graag arbeientaart met pudding onderin en ook zo met pudding en dan allerlei soorten fruit erop...

ps: is voor een biscuit mee te vullen

2

Re: een lekkere fruitige vulling? ikzelf ben voor de mokka en vanille BC

Aardbeien of frambozen bavarois , 2 of 3 lagen of nog 1 laag met iets van witte chocolade fudge oid?

banketbakkersroom met stukjes ananas en aangemaakt met ananassap en een laag mango botercreme met stukjes witte chocolade.

Oh, water loopt me in de mond. :o

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

3

hihihihi   :)

hoe smaken toch verschillen eh ;)  ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen...

alvast bedankt voor je suggestie; die mangobotercreme  klinkt wel goed ;)

zelf zat ik te denken aan een laagje monchouvulling met daaronder een dun laagje lemoncurd en een laag aarbeienmousse... mss in plaats van die mousse dan frambozenbavarois doen?  dan lijkt me qua verschillende structuren in het mondje ook wel het proberen waard....

maar dan zit ik dus met het probleem passen die smaken nu bij mekaar of niet??!! :s

en zou ik het durven wagen om bij lemoncurd ook mango te doen, dus een lemon-mango curd??

hihihi

veel vragen...

4

citroen en mango gaat goed samen vind ik. citroen en framboos ook

persoonlijk vind ik monchou en lemoncurd en aarbeienmousse een beetje te veel verschillende smaken in  1 taart.

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

5

okeej; dankje lizzl;
daarom ook dat ik het aan fruitvulling-liefhebbers vraag ;)

ook blij te horen dat citroen  en mango bij mekaar past!