Onderwerp: Cupcake parade
Ik heb de laatste tijd diverse series met cupcakes gemaakt, maar bedacht me net dat ik ze nog niet gepost had. Bij deze dus nu mijn cupcake parade van de laatste tijd. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake parade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb de laatste tijd diverse series met cupcakes gemaakt, maar bedacht me net dat ik ze nog niet gepost had. Bij deze dus nu mijn cupcake parade van de laatste tijd. Ben benieuwd naar jullie reacties.

zien er allemaal prachtig uit 
Wat een gezelligheid allemaal! Zien er leuk uit!
een vraagje hoe maak je deze frosting???
ik ken alleen botercreme maar daar zijn we niet zo gek op.
Ze zien er super uit!!!
een vraagje hoe maak je deze frosting???
ik ken alleen botercreme maar daar zijn we niet zo gek op.
Ik gebruik de botercreme mix van deleukstetaartenshop. Om te kleuren gebruik ik de kleurstoffen van sugarflair en evt. voor de smaak de smaakstoffen van patidess.
Wauw prachtig wat kan jij mooie rosetten draaien!
vind vooral die gele eruit springen! erg vrolijk. Welke kleur gebruik je? Ik heb 1 keer eerder gele bc geprobeerd te maken met goldenyellow van wilton, maar dat werd meer oranje. Misschien heb ik er teveel in gedaan, ik was toen nl net begonnen. Daarna nooit meer gemaakt.
Ik merk toch dat de meeste gele kleuren en het potje behoorlijk oranje lijken.
Welke uitsteker en veiner is dit? Is die van blossom hydrangea? Hij lijt er erg op, maar of het hem is??? Vind hem wel erg leuk en handig met leuke dustjes erop....
Ik hoor het graag!
vind vooral die gele eruit springen! erg vrolijk. Welke kleur gebruik je? Ik heb 1 keer eerder gele bc geprobeerd te maken met goldenyellow van wilton, maar dat werd meer oranje. Misschien heb ik er teveel in gedaan, ik was toen nl net begonnen. Daarna nooit meer gemaakt.
Ik merk toch dat de meeste gele kleuren en het potje behoorlijk oranje lijken.Welke uitsteker en veiner is dit? Is die van blossom hydrangea? Hij lijt er erg op, maar of het hem is??? Vind hem wel erg leuk en handig met leuke dustjes erop....
Ik hoor het graag!
Ik heb een heel klein beetje sugarflair egg yellow gebruikt om de botercreme te kleuren.
De uitsteker en veiner is de hydrangea van sunflower sugar art.
Hele mooie toeven hoor!
Prachtige cupcakes, heel mooi gefotografeerd! 
mooie kleuren gebruik je 
Die blauwetoef met witte bloemen,Heel mooi! De rest overigens ook.
Mag ik vragen welke bloem uitsteker je daarvoor gebruikt hebt, ben er al een tijdje naar op zoek..!
Die blauwetoef met witte bloemen,Heel mooi! De rest overigens ook.
Mag ik vragen welke bloem uitsteker je daarvoor gebruikt hebt, ben er al een tijdje naar op zoek..!
Dat is de hydrangea uitsteker en veiner van sunflower sugarart.
Prachtig, krijg spontaan trek!
Geweldige cc's!!
Ik vind je toeven echt ge-wél-dig!
Welke spuitmond gebruik je hiervoor? En begin je in het midden of juist niet?
groetjes!
Geweldige cc's!!
Ik vind je toeven echt ge-wél-dig!
Welke spuitmond gebruik je hiervoor? En begin je in het midden of juist niet?
groetjes!
Voor het opspuiten gebruik ik spuitmondje 1M.
De toeven met bijv. de duifjes zijn van buiten naar binnen gespoten.
De zogenoemde rosetten heb ik van binnen naar buiten gespoten.
WAUW, wat ziet het er prachtig uit! Echt super!
Heel erg mooi, zeg
Ziet er netjes en heerlijk uit! 
Erg mooi.
heel mooi
Heel mooie cupcakes! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcake parade