Re: Zucht....zulke schoenen wil ik ook zoooo graag...
Het is weer een leuk , origieneel en super strak taartje geworden. LEUK , LEUK , LEUK.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zucht....zulke schoenen wil ik ook zoooo graag...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is weer een leuk , origieneel en super strak taartje geworden. LEUK , LEUK , LEUK.
Wat een gave taart is het weer geworden.
Je bent echt supergoed en origineel... ik wou, ik wou dat ietsje van je talent had.
Ben benieuwd naar jullie projectje 
Wauw ik vind hem super
zou ik ook de howto mogen van de schoen. Ik wil het ook een keer maken..
wow ze is geweldig 
Mooi! En zonder mal! Heb ik ook eens geprobeerd maar krijg de hak nooit zo mooi, terwijl ik deze hak mooier vind dan de mal omdat deze hoger is. De stiksels vind ik ook erg leuk!
Kortom....weer een mooie taart waar ik jaloers op ben 
heel erg mooi. mijn dochter wil dat ook graag voor haar verjaardag. zou ik je patroon en how to mogen lenen?
heel erg mooi
ik wordt gewoon jalours van alle mooie taaren hier
Wow, hij is geweldig!! Vooral dat poppetje, hoe krijg je die zo goed staant op eigen beentjes... mij lukt dat niet (heb altijd dus zittende poppetjes, haha, maar staande zijn zo leuk!
Bedankt iedereen voor de geweldig leuke reacties...de template die ik gebruikt heb is deze http://rosesen.wordpress.com/2010/10/06 … -template/
Zelf wel wat aan veranderd.. 
helemaal gaaf!! Dat meisje is ook zo lief! Hoe heb je die tenen gemaakt???
Nou dat is eigenlijk heel gemakkelijk...gewoon kleine bolletjes marsepein rollen en aan het voetje plakken!! 
Wauw wat geweldig ik heb ook een vraag staat het meisje gewoon los op de taart of zit zij vast geprik op de taart ??
Er zitten prikkers in haar benen en die zijn weer in de taart geprikt! 
Wat een gave taart is het weer geworden.
Je bent echt supergoed en origineel... ik wou, ik wou dat ietsje van je talent had.
Ben benieuwd naar jullie projectje
Dat project(je) daar moeten jullie nog even op wachten....die verschijnt over een poos in de MJam...
Kan wel alvast verklappen dat íe erg leuk is geworden.. 
wat een leuk taartje. en supoer geweldige details/afwerking
Wauw... super goed zeg...
Ik heb geeen idee of ik er nou al op gereageerd had,maar bij deze hij is weer super leuk en je schoen is top!
wauw Leonie, je schoen had ik op facebook al voorbij zien komen, maar de hele taart heb ik blijkbaar gemist!
echt super hoe je alles hebt gemaakt!!!
afschuwelijk laat natuurlijk, maar wat een snoepje!!
ik moet er niet aan denken om op zulke schoenen te lopen nu, haha! Ik lijk wel een kamerolifant nu...
Super mooie taart vind de schoenendoos erg leuk 
super
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zucht....zulke schoenen wil ik ook zoooo graag...