1

Onderwerp: Huh olie????

Ha!

Ik heb een pak van Belbake cc gekregen en moet er 100 ml olie doorheen mengen.
En nu even een heeeeele blonde domme vraag.......Welke olie dan?, gewoon olijfolie???

2

Re: Huh olie????

Olijfolie kan, maar heeft nogal een overheersende smaak, moet je van houden. Gewone zonnebloemolie is wat neutraler :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Inderdaad gewoon olijf olie werkt prima. Heb ik de vorige keer ook gebruikt bij een cakepak uit duitsland.

4

neee, olijfolie is niet lekker in een cupcake. ik zou écht voor zonnebloemolie kiezen.

5

essusweets schreef:

neee, olijfolie is niet lekker in een cupcake. ik zou écht voor zonnebloemolie kiezen.

Oeps te laat........ Er zit nu al olijfolie in..... Maar wel bedankt voor je antwoord (ze zijn gelukkig voor ons zelf)

6

gelukkig. hoop dat ze alsnog lekker zijn.

7

Mamsvandrie schreef:
essusweets schreef:

Oeps te laat........

Is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur, hoor: niks aan de hand. Hier bakt iedereen alles met olijfolie :Y Ben benieuwd wat jij van de smaak vindt :)

Groetjes, Adrienne

8 Laatst bewerkt door Mamsvandrie (01-05-2012 20:52)

Bleeeeh ze zijn echt niet lekker!!!! Geef mij maar cc cakmix van de webshop!!!!!

(funcake dus;))

9

Mamsvandrie schreef:

Bleeeeh ze zijn echt niet lekker!!!! Geef mij maar cc cakmix van de webshop!!!!!

(funcake dus;))

:lol: nou, da's wel duidelijk dus! :+ Zonde, maarweer  snel over naar de funcakes :-D

Groetjes, Adrienne

10

Als je in plaats van olie gesmolten boter neemt smaken ze ook lekker.

11

Of; arachideolie. Die vind ik veel beter van smaak als zonnebloemolie

12

Ook van Funcakes... de heerlijke Muffinmix... en ook die wordt met olie gemaakt  :Y

Zonnebloem olie is een optie, echter zoals Sam al aangeeft is arachideolie het beste, aangezien die het meest neutraal van smaak is.

Zonnebloem olie wil nog wel eens een 'oliebollen' geur geven aan de muffins.. bij Arachideolie is dat niet zo..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

13

Hier staat een grote fles rijstolie van King, te koop bij AH.
Neutraler kan niet.
Geschikt voor alles, dat is het fijne ervan. :D

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij