Onderwerp: Bling Bling en goud voor de bruid!
Hallo bakcollega's,
Ik heb de eer gehad om m'n eerste bruidstaart te maken, super spannend
, vooral omdat er op het laatste moment de vriezer die ik had, niet in gebruik kon worden genomen. Eigen schuld, ik had het van tevoren moeten nakijken. Dus ik een nieuwe bestellen, maar kon het pas op donderdag thuis bezorgd krijgen en moest nog zes taarten maken. Vanf vrijdag kon de vriezer in gebruik worden genomen en maandag zou de bruiloft zijn HEllUP!.
Vrijdag heb ik niks kunnen doen, want had al van alles inclusief de vrijgezellenfeest op de planning staan. Dus uiteindelijk ben ik op zaterdag aan de taarten begonnen, tuusendoor nog wezen shoppen voor een outfit pffff.
Maar al met al is het goed gekomen, 4 taarten afgemaakt op zaterdag en in de ochtend op zondag de 2 laatsten af gemaakt.
Het waren en 3 van 30 x30, 1 van 25, 1 van 20 en 1 van 15. Twee van de taarten van 30 waren aansniijtaarten gevuld met aangevette slagroom met tropische vruchtenvlaaivulling, die staan niet op de foto, de rest van de taarten zijn gevuld met aarbeiencreme.
Dit was het resultaat:

Graag jullie feedback en bedankt voor het kijken.
ps: wanneer ik de foto's van de fotograaf binnen heb, zal ik ze opnieuw posten, daar kan je de bling beter op zien.
Greets Tsaarina
There's a first for everything!