1

Onderwerp: Lou- Lou gaat de vriezer in

..vorig jaar  bestelde de moeder van Lou-Lou eentaart bij mij voor haar dochter. Ze had al vaker taart besteld bij anderen (?) maar was elke keer niet tevreden geweest. Aan mij de uitdaging DE taart te maken voor Lou-Lou.
Dat is haar erg goed bevallen, want dit jaar wilde zij perse weer een taart van mij ook al betekent dat dat de taart tot het weekend in de vriezer zal moeten, want ik vertrek morgen voor 5 dagen met mijn jongste zoon naar LONDEN...Yeahhh...

Hoop dat ze deze taart net zo mooi zal vinden als die van vorig jaar.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8UY3Q7P3.jpg-1

Zoete groetjes, Marjolein

2

Re: Lou- Lou gaat de vriezer in

Hij is prachtig! Ze zal zeker tevreden zijn.

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

3

Gaaf! Mooie taart!

Ik vind hem mooi.
Veel plezier in Londen.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Wauwwww ik vind hem echt mooi!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

6

Jij hebt volgens mij een mag vriezer!! Super gaaf!!

if youre happy and you know it clap your hands

7

time4cake schreef:

Jij hebt volgens mij een mag vriezer!! Super gaaf!!

Hij gaat niet bij mij de vriezer in, maar bij Lou-Lou.
Taart is net opgehaald. Heb de maten van de doos bij de bestelling doorgegeven en moeder zei dat de vriezer groot genoeg zou zijn....

8 Laatst bewerkt door SweetForYourSweet (01-05-2012 19:13)

Oh, wat mooi!!! Snap dat de moeer van Lou-Lou terug komt bij je :lol:

Ik vraag me af of je bij het maken van een stapeltaart, die dan de vriezer in gaat, nog extra voorzorgsmaatregelen neemt. Of bij het ontdooien?
Zou het eng vinden dat hij mischien gaat scheefzakken bij ontdooien??

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

Super mooi weer enne veel plezier in londen ! x

10

manmanman wat een prachtige taart ! Veel plezier in Londen !

11

SweetForYourSweet schreef:

Oh, wat mooi!!! Snap dat de moeer van Lou-Lou terug komt bij je :lol:

Ik vraag me af of je bij het maken van een stapeltaart, die dan de vriezer in gaat, nog extra voorzorgsmaatregelen neemt. Of bij het ontdooien?
Zou het eng vinden dat hij mischien gaat scheefzakken bij ontdooien??

Neem eigenlijk geen extra voorzorgsmaatregelen; behalve dat ik de klant vertel hoe ze het beste in kunnen vriezen en ontdooien en dat het op eigen risico is .Gaat eigenlijk  altijd goed, maar als men de taart niet goed behandeld kan ik daar uiteraard geen verantwoording in nemen.

12

Hij ziet er prachtig en vrolijk uit........ :thumb:

13

Supertaart en heel veel plezier!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

14

Pffff, wel spannend, zo'n grote taart in de vriezer. Ik vind hem prachtig in ieder geval en wens je veel plezier in Londen!

Groet, Jolanda

15

Jol321 schreef:

Pffff, wel spannend, zo'n grote taart in de vriezer. Ik vind hem prachtig in ieder geval en wens je veel plezier in Londen!

Ach, grote taart invriezen,..kleine taart invriezen... het enige verschil is eigenlijk de maat van de vriezer verder moet het eigenlijk niet uitmaken...
Goed stutten en rustig ontdooien.

16

Prachtige taart!! Maareh... ik vind eigenlijk ook best wel dat je lef hebt hoor, met dat invriezen! Begrijp ik het goed en gaat de taart in zijn geheel de vriezer in?

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

17

tabithar schreef:

Prachtige taart!! Maareh... ik vind eigenlijk ook best wel dat je lef hebt hoor, met dat invriezen! Begrijp ik het goed en gaat de taart in zijn geheel de vriezer in?

Heb ik wel vaker gedaan en ging goed  Maar wijs klant altijd op gevaar en risico. Het is dan aan de klant dit risico wel of niet te nemen. Deze klant gaf zelf aan risico te willen nemen maar ik bel volgende week op of alles goed gegaan is.

18

echt super mooi gedaan hoor, wil ook wel zo een taart voor me verjaardag  :Y  :Y

19

oh geweldig! Ik kwam speciaal vandaag nog even terug om nog eens naar de foto te kijken  :o  Mag ik hem opslaan?

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

20

zoete kunst schreef:
tabithar schreef:

Heb ik wel vaker gedaan en ging goed  Maar wijs klant altijd op gevaar en risico. Het is dan aan de klant dit risico wel of niet te nemen. Deze klant gaf zelf aan risico te willen nemen maar ik bel volgende week op of alles goed gegaan is.

Dat is dan alleen maar een compliment aan jou, omdat ze toch heel graag een taart van jou willen en niet bij een ander gaan bestellen :Y ! Ik heb het tot nu toe nog niet aangedurfd...als ik er niet ben heb je dus ook geen taart en moet je echt naar een ander :lol:
Ben wel heel benieuwd hoe het afloopt!

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

21 Laatst bewerkt door zoete kunst (08-05-2012 16:40)

Klant zojuist aan de telefoon gehad. De taart is 2 dagen de vriezer in geweest ZONDER DOOS OF PLASTIC EROMHEEN. :s ...( doos was toch net iets te groot,......had nog zo de maten doorgegeven....)maar is helemaal goed de vriezer uitgekomen :Y . Geen instortingen of smeltplekken.
Klant was dus weer 100 % tevreden!!
Missie geslaagd.

22

Wat goed dat 'ie mooi is gebleven! Gaaf hoor  :Y

23

Wat goed dat 'ie mooi is gebleven! Gaaf hoor  :Y

24

Wauw, ik snap wel dat deze moeder perse weer een taart van jou wil.... Hij is echt prachtig!  :thumb:

25

aan de taart zal het niet liggen want die is heel  mooi