Onderwerp: vraag: waar kan ik een goed (niet dure) spuitzak + mondjes kan kopen
hallo,
weet iemand waar ik een niet al te dure spuitzak en mondjes kan kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag: waar kan ik een goed (niet dure) spuitzak + mondjes kan kopen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
weet iemand waar ik een niet al te dure spuitzak en mondjes kan kopen?
Ikea, maar de spuitzakken zijn niet echt fijn. Als je er teveel kracht op zet dan scheurt hij.
Dan kun je beter ff opletten als iemand wat verkoopt en overkopen
Blokker had ook altijd goede spuitzakken. Ze zijn alleen wat grof en niet voor het fijne spuitwerk.
Ik zeg had, want de mijne is al heel oud
O nu kan ik ik ook mijn vraag hier neer zetten
Ik wil ook graag een goede spuitzak met meerdere spuitmondjes. Heb nu die wegwerp zakken en vind ze irritant.
Ik wil er botercreme, banketbakkersroom en in de toekomst icing mee spuiten.
Welke raden de kenners mij aan?
ik hoor veel van Wilton, heb nu wegwerp ma als ik die alleen maar koop dan wordt dat wel duur.
Daarom de vraag welke bruikbare spuitzakken zijn het fijnste?
O nu kan ik ik ook mijn vraag hier neer zetten
Ik wil ook graag een goede spuitzak met meerdere spuitmondjes. Heb nu die wegwerp zakken en vind ze irritant.
Ik wil er botercreme, banketbakkersroom en in de toekomst icing mee spuiten.
Welke raden de kenners mij aan?
Wegwerpspuitzakken voor de icing. Sorry
Ik raad je voor de icing wel de Wilton mondjes met adaptor aan
Bc en bbr kunnen ook met de Blokker spuitzak. Er zit wel een klein mondje bij.
Ik gebruik wel altijd gewoon wegwerpzakken. Voor icing ook wel snoepzakken, maar voor bc is die te fragiel. Dan gebruik ik de dure van Wilton.
zijn wegwerpzakken beter dat bruikbare zakken?
Investeer in goede spuitmondjes, ik gebruik wergwerpzakjes en vind dat tot nu toe nog het beste werken, ik heb een B merk gekocht, en die scheuren niet
ik heb herbruikbare spuitzakken, heb er in verschillende maten en voor verschillende zaken. Ik heb bv 1 spuitzak waar mijn plastieken mondjes voor dijkjes, cc's, vulllingen in passen. kleinere spuitzakken voor icing nemen.
Ik zou als je herbruikbare koopt wel even investeren in een echt goede (bv die van DLT-shop) en niet 1 nemen die je bij blokker of zo koopt.
V&A TWEEDE kans is bedoeld voor TWEEDE kans (...) en aanbiedingen in reguliere winkelketens.
Vragen over wat waar te kopen of wat het beste is, horen hier dus niet thuis.
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen
ik heb herbruikbare spuitzakken, heb er in verschillende maten en voor verschillende zaken. Ik heb bv 1 spuitzak waar mijn plastieken mondjes voor dijkjes, cc's, vulllingen in passen. kleinere spuitzakken voor icing nemen.
Ik zou als je herbruikbare koopt wel even investeren in een echt goede (bv die van DLT-shop) en niet 1 nemen die je bij blokker of zo koopt.
Ik heb die van Blokker en Sligro gehad, die zijn vrij stug.
PME is soepeler maar toch wat stugger dan de Featherlite van Wilton.
Ik ben erg blij met de Featherlite serie van Wilton
Ik heb diverse maten in huis, eigenlijk...
Bestel de 2 maten adaptors, standaard en large.
Bestel van de maten spuitzakken die jij wil gebruiken 2 stuks, 1 voor large adapter en 1 voor standaard adapter en knip de spuitzak op maat voor de adapter.
Voor de maat spuitmond die je niet met een adapter kunt gebruiken, neem ik bakpapier gevouwen in een spuitzak, of tewel een cornetje.
ff oefenen met vouwen en die heb je de truc snel door ( YT filmpje van 24 kitchenkok Danny Jansen) .
Nu kun je alle spuitmonden gebruiken en zelfs tijdens je werk verwisselen.
En dan hoeven we "alleen" nog maar te leren, hoe we zo geweldig alles kunnen opspuiten...zucht....zucht...en ik blijf oefenen, tot alles eindelijk tot tevredenheid is.
die van blokker scheurde bij mij bij de 2de x gebruik
ikea zakjes blijven de geuren er in hangen ( behalve als je ze een nacht in heet water met sop laat weken) maar dan zit je ook met die rotte niet werkende taartzaag van de ikea zitten wel diverse mondjes bij..
Ik heb van Wilton, en tot nu toe geen probleem mee en heb 2 maten. Kleine en grote, en heb deze bij Taart en Decoratie gekocht, daar kan je ook losse mondjes kopen vanaf 1 euro. Bij kassa liggen lade met losse mondjes en ze kunne je goed helpen met advies geven. Gewoon zeggen waar je wil voor gebruiken en dan krijg je goede spuitzak.
En ik vind ze veel beter dan blokker of ikea of hema...Die van Ikea en Hema bleef geur inhangen bah bah en die blokker scheurde na 3x gebruik al....
ik heb je een pbtje gestuurd...
hallo
ik gebruik die van de ah
ligt bij de bakspullen
is herbruikbaar en zitten 3 mondjes bij
ook een grote voor botercreme
succes met je keuze
gr
Thanx voor alle reacties, ik denk dat ik dan toch maar ga investeren en ik koop die van Wilton denk ik. Want Ik wil graag ook losse spuitmondjes kunnen kopen. Maar is Wilton een winkel of is het via internet??!!
Als je veel met icing wilt gaan werken, zou ik de spuitmondjes van PME (Supatubes) aanraden. Zijn erg fijn... we gebruiken ze ook bij PME 3 (natuurlijk, want dat is van PME, maar ik vind ze fijner dan die van Wilton).
. Maar is Wilton een winkel of is het via internet??!!
Wilton is een merk Te koop bij winkels of via internet.
Ik heb er een van xenos en ben er heel tevreden over.
Daarvoor heb ik de spuitzakken, van blokker en ikea en die waren bij het eerste gebruik gelijk waardeloos. Die van de blokker scheurde zelfs gelijk kapot. Die van de Xenos, doe ik nu al best lang mee, en bevalt iedere keer nog erg goed. Dus misschien toch eerst die proberen voordat je een dure aanschaft.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag: waar kan ik een goed (niet dure) spuitzak + mondjes kan kopen